Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Máte chuť: být tváří České spořitelny, protože jsme prvním kontaktem s našimi klienty (ať už osobně nebo telefonicky) každý den komunikovat s klienty a pomáhat jim s jejich serv…
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Ve Spořce také klademe důraz na harmonii mezi pracovním a osobním životem našich zaměstnanců. Snažíme se vytvořit flexibilní prostředí, kde věříme, že každý zaměstnanec by měl mít …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Máte chuť: být tváří České spořitelny, protože jsme prvním kontaktem s našimi klienty (ať už osobně nebo telefonicky) každý den komunikovat s klienty a pomáhat jim s jejich serv…
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Máte chuť: zajišťovat činnosti související s kontrolou a zadáváním dat o zajištění úvěrových obchodů korporátního bankovnictví zpracovávat úvěrové žádosti úzce spolupracovat s …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …
Co budete mít na starosti: Pečovat o stávající klienty, kterým budete pomáhat starat se o jejich finance pomocí online schůzky, osobního setkání nebo telefonického spojení podle …