Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty (až 50.000 Kč) #2643 (Ref. č.: 2000725458)

Jobs Contact Consulting

  • Brno, Jihomoravský
  • 50 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 20 dny
Společnost ABC parking - Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů? Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty. Náplň práce:Každodenní komunikace s klienty – e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentaceAdministrativní podpora týmu – fakturace, objednávky, archivaceKoordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a technikySpolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situacíPráce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook) Požadujeme:SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupováníZnalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace – e-mail, telefon, osobní kontaktPokročilá práce na PC (MS Office)Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnostiZájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servisPraxe na obdobné pozici výhodou Nabízíme:Stabilní zaměstnání v zavedené společnostiPříjemné pracovní prostředí a přátelský kolektivMožnost profesního růstu a dalšího vzděláváníPracovní doba v pátek pouze do 13:00Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefonStravenky od 3. měsíce20 dní dovolenéZajímavá a pestrá pracovní náplňFiremní akce a večírkyPráce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkováníZaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: asistentka nákupu, práce na nákupním oddělení, referent nákupu, operativní nákup, nákupčí, strategický nákup, práce Brno, administrativní pracovník, office manager, back office, front office, administrativa Brno, práce v Brně,, zákaznický servis, zákaznická podpora, referentka obchodu, práce na obchodním oddělení,…Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Profesia.cz