Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty #2643 (40 - 50.000 Kč)

Jobs Contact Consulting

  • Brno, Jihomoravský
  • 40 000 - 50 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 9 hodinami
Chcete pracovat ve stabilní společnosti, kde administrativa není jen rutina, ale klíčová součást provozu moderních rezidenčních projektů? Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty. Náplň práce: Každodenní komunikace s klienty - e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině), Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady), Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace, Administrativní podpora týmu - fakturace, objednávky, archivace, Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky, Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací, Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook).Požadujeme
  • SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)
  • Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
  • Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace - e-mail, telefon, osobní kontakt
  • Pokročilá práce na PC (MS Office)
  • Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti
  • Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis
  • Praxe na obdobné pozici výhodou
Nabízíme
  • Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
  • Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
  • Stravenky od 3. měsíce
  • 20 dní dovolené
  • Zajímavá a pestrá pracovní náplň
  • Firemní akce a večírky
  • Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
Typ inzerátu: Nabídka
Obor:
Vzdělání: SŠ s maturitou
Plat: 40000 - 50000 Kč
Město: Brno
Kraj:

Annonce