
⭐ Energetický konzultant a prodejce na pobočce - Liberec
- Liberec, Liberecký
- 30 000 - 44 500 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Komplexní péče o zákazníky: budete kontaktní osobou pro naše zákazníky, kteří přicházejí řešit širokou škálu požadavků na naši pobočku – od úpravy smluv, přes vyúčtování, až po přepis odběrného místa
- Prodej a poradenství: díky Vašim znalostem a dovednostem navrhnete zákazníkům produkty a služby, které odpovídají jejich potřebám (např. elektřinu, zemní plyn, servis plynových spotřebičů, pojištění domácnosti či domácí asistenci)
- Efektivní řešení situací: jako profesionál si hravě poradíte i s náročnějšími dotazy a situacemi
- Práce s CRM a dalšími systémy: efektivně využijete náš CRM systém a zajistíte tak bezchybné zpracování zákaznických požadavků
- Týmová spolupráce: budete sdílet nápady a zkušenosti se svým týmem a vedoucím během pravidelných setkání a diskuzí
- Výborné komunikační a analytické schopnosti: umění naslouchat zákazníkům, porozumění jejich potřebám a poskytování srozumitelné informace, zároveň dokázat analyzovat situace, rychle vyhodnocovat klíčové informace a navrhovat efektivní řešení.
- Odbornost a touhu po rozvoji: zájem proniknout do oblasti energetiky a udržovat si přehled o novinkách a trendech
- Odolnost, empatii a flexibilitu: poradit si i s náročnými situacemi a zákazníky, a zároveň se umět přizpůsobit různorodým úkolům
- Zodpovědný přístup: dokázat si zorganizovat práci, efektivně zvládat více úkolů najednou a nebát se výzev
- Prodejní drive a motivaci: přirozenou motivaci hledat cesty k prodeji, ochotu oslovovat zákazníky s řešením na míru a radost z ovlivnění své mzdy díky dosaženým výsledkům
- Fixní mzdu ve výši 30 000 Kč, která se navyšuje na základě interních kariérních cest (po 6, 12 a 24 měsících)
- Variabilní část mzdy v hodnotě 4 500 Kč, která hodnotí kvalitu Vaší odvedené práce (např. bezchybné zpracování požadavků zákazníků)
- Prodejní bonusy za uzavřené smlouvy a interní soutěže (v průměru 5-10 000 Kč)
- Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nabyté znalosti zkoušet přímo na pobočce.
- Atraktivní benefity:
- Pracovní dobu: 37,5 hodin týdně v otevíracích hodinách zákaznického centra (po a st 8:00-17:00; út a čt 8:00-16:00; pá 8:00-15:00)