Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory) - PLNÝ HOME OFFICE

  • Pardubice, Pardubický
  • 36 000 - 45 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 3 dny
Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (příchozí hovory) - PLNÝ HOME OFFICEPardubice36.000 - 45.000 KčPlný úvazek, Zkrácený úvazekFirmaLokalitaSmluvní vztahJazykové znalosti(Expert C2)Minimální vzděláníStředoškolské nebo odborné vyučení s maturitouVhodné také proO násNa trhu telemarketingu působíme již od roku 2006. Díky svým zkušenostem jsme se stali odborníky na služby v oblasti péče o zákazníky, zákaznického servisu a telemarketingu především v odvětví financí, pojišťovnictví, energetiky a mobilních operátorů. Velký důraz klademe na dlouhodobé partnerské vztahy s našimi klienty, kterým přinášíme individuální a efektivní řešení zákaznických služeb.O násChceš si vydělat slušné peníze, umíš mluvit a nebojíš se telefonu? Pojď do call centra pracovat pro Vodafone. Budeš pracovat z domova a osobně se budeme potkávat jednou za měsíc.
Tvůj úkol? Mluvit se zákazníky, kteří potřebují pomoct. Najít funkční řešení a nabídnout jim lepší služby.Co tě čeká
  • Přijímáš hovory od zákazníků Vodafone, kteří nás sami kontaktují.
  • Pomáháš jim s řešením jejich požadavků a poskytuješ informace o našich službách.
  • Prodáváš zákazníkům nové služby a upravuješ ty stávající - vše probíhá v rámci příchozího hovoru.
  • Pracujeme na ranní a odpolední směny.
  • Každý 3. víkend je pracovní.
Kolik si vyděláš
  • Po zaučení průměrně 36 až 45 tisíc za měsíc.
  • Základ: 27 500 Kč
  • Příspěvek na stravování: 2 400 Kč měsíčně (na účet)
  • Průměrný měsíční bonus operátorů: 6 000-8 000 Kč
  • Měsíční bonus nejlepších operátorů: 20 000 Kč a více.
  • Nástupní bonus: 9 000 Kč
Další bonusy
  • Neomezený tarif za pár korun.
  • SIM s daty zdarma.
  • Slevy až 18 000 Kč ročně na Vodafone TV a internet (500 Mb/s + TV se všemi balíčky za 165 Kč).
  • Multisportka.
  • Zvýhodněné nabídky pro rodinu a přátele.
  • Sleva na nový telefon nebo tablet.
  • Kariérní růst na manažerské pozice, když se v tom najdeš.
Koho hledáme
  • Komunikativního člověka, co umí mluvit i poslouchat.
  • Mluvíš česky nebo slovensky.
  • Zvládáš základní práci s počítačem.
Jaké to v call centru je?Je to práce, kde musíš být přesvědčivý*á a někdy čelit odmítnutí. Ale mluvíš s lidmi, kteří už s Vodafonem mají vztah. Nenabízíš nesmysly. Pokud hledáš místo, kde je v týmu pohoda a kde tě dobře zaplatí, ozvi se nám.Pokud se neozveme do 7 pracovních dnů, dali jsme do výběrového řízení přednost jiným kandidátům.Benefity
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

JenPráce

Podobné nabídky

  • Specialista zákaznické podpory

    ETHIC HR

    • Pardubice, Pardubický
    Popis pozice Komunikace s uživateli platformy RenTaDo (majitelé nemovitostí, nájemci). Pomoc s registrací a používáním platformy. Řešení dotazů a poskytování podpory. Požadav…
    • Před 9 dny
  • Specialista zákaznické podpory

    ETHIC HR

    • Pardubice, Pardubický
    Požadavky Skvělé komunikační schopnosti (ústně i písemně). Zkušenost na zákaznické podpoře výhodou, ale ne nutná. Schopnost pracovat samostatně a efektivně řešit požadavky. Zn…
    • Před 1 měsícem
  • Specialista zákaznické podpory

    ETHIC HR

    • Chrudim, Pardubický
    Popis pozice Komunikace s uživateli platformy RenTaDo (majitelé nemovitostí, nájemci). Pomoc s registrací a používáním platformy. Řešení dotazů a poskytování podpory. Požadav…
    • Před 9 dny