⭕ Administrativní pracovník / Fakturant/ka s AJ - Karlín

ProfesKontakt

  • Praha 8
  • 35 000 - 45 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
  • Snadno podejte žádost
Hledám kandidáta nebo kandidátku do administrativně finančního týmu v Karlíně.✅vhodné pro juniorní i zkušené kandidáty
✅pečlivost, administrativní zdatnost
✅komunikativní ČJ a AJ
✅minimálně základní znalost fakturace nebo základů účetnictví (můžete se zapojit i do dalších procesů na účtárně)Vaše nová práce?Zpracování faktur a provádění plateb, zadávání dat do interních systémů (budete zaškoleni), jedním ze systémů je Helios Orange
Komunikace s dodavateli a poskytovateli služeb
Pořizování občerstvení a kancelářských potřeb pro zaměstnance
Podílení se na interních projektech týkající se office managementuJak si představujeme ideálního kandidáta nebo kandidátku?👉 Zkušenosti v oblasti administrativy, znalost fakturace/účetnictví vítána
👉 Plynulá čeština a angličtina (FIREMNÍM JAZYKEM JE ANGLIČTINA)
👉 Předchozí zkušenosti s programem Helios Orange výhodou, znalost Excelu pro reporting (denní/týdenní/měsíční)
👉 Ekonomické VOŠ nebo Bc. vzdělání nebo SŠ a odpovídající praxeNA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?📅 Nástup na plný úvazek HPP je možný IHNED
💰 Nástupní mzda dle Vašich zkušeností cca 35 - 45.000 Kč
📍 Firma sídlí na Praze 8 (Karlín - u metra Křižíkova)
⌛ Flexibilní pracovní doba, možnost HO 1-2x měsíčně
🎁 5 týdnů dovolené, Flexipass (Pluxee) 1000 Kč/měsíc, stravenky 150 Kč/den, 13. plat

ProfesKontakt