Hradec Králové, KrálovéhradeckýChlumec nad Cidlinou, Královéhradecký
29 000 Kč za měsíc
Trvalý pracovní poměr
Plný úvazek
Před 30 dny
Obsah inzerátu:Náplň práce - Komplexní administrativní agenda a korespondence - Řízení a správa portfolia nemovitostí (evidence, smlouvy, nájemní vztahy, plánování údržby, komunikace s nájemci a dodavateli) - Zajišťování a kontrola plateb, fakturací a reporting - Příprava a administrace výběrových řízení dodavatelů - Koordinace schůzek, kalendářů a cest vedení - Komunikace s partnery, úřady a dodavateli - Ad hoc úkoly spojené s obchodní podporou a organizací - pracovní doba PO- PÁ 8-17 hod Požadavky - Zkušenost s administrativou a řízením agend (výhodou zkušenost se správou nemovitostí) - Velmi dobré organizační schopnosti a schopnost prioritizace - Znalost práce s MS Office a PC - Pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat věci do konce - Profesionální vystupování a proaktivní přístup - řidičský průkaz skup. B Nabízíme: - finanční odměny za ekonomický růst prodejny - služební vůz - zaměstnanecké slevy na nákup optických pomůcek Pokud Vás nabídka zaujala, těšíme se na Váš životopis a případné setkání na pohovoru.