O násSkladon je ryze česká firma a taky jedna velká parta kamarádů. Naši klienti z řad e-shopů a dalších obchodníků na nás outsourcují svou logistiku a my jim tak zajišťujeme kompletní fulfillmentové služby od příjmu zboží, přes skladování, odbavování až po doručování objednávek do rukou koncových zákazníků.Rosteme, rozšiřujeme jak prostory, tak i týmy, a proto aktuálně hledáme parťáka, který nám pomůže budovat a zlepšovat podporu našich klientů v našem fulfillment distribučním centru, ze kterého odbavujeme objednávky z e-shopů našich klientů, nebo distribuujeme zboží do jejich kamenných prodejen i B2B partnerských sítí.Náplň práce:· správa a administrace reklamací,· komunikovat se zákazníky a dopravci dle sjednaných smluvních podmínek - vyřizování dotazů a reklamací,· zpracovávat požadavky zákazníků na ticketovém portále, identifikovat jejich potřeb, podílet se na realizaci požadavků zákazníka,· konzultovat změny požadavků se zákazníky,· vyhodnocovat zákaznické požadavky ,· spolupracovat s ostatními týmy a podílet se na interních projektech.Co od Vás očekáváme:· praxe v podobné pozici není podmínkou, ale výhodou (při zaškolení bez praxe počítejte s delší dobou na pobočce, než se vše naučíte a pustíme Vás na HO)· aktivní znalost anglického jazyka na B1 úrovni - mírně pokročilý· komunikační dovednosti, samostatnost, smysl pro detail, odolnost vůči stresu, který zkrátka k logistice patří,· silnou orientaci na výsledek, odpovědnost, důslednost, flexibilitu,· znalost práce s PCo Vám můžeme nabídnout:· zajímavou a pestrou pracovní náplň,· možnost pracovat z domova· flexibilní pracovní dobu - můžete počátek a konec pracovní doby, po školení, plánovat dle Vašich potřeb· příjemné kolegy a kolektiv,· respekt work life balance,· stabilitu a možnost být součástí moderní firmy,Benefity