Asistent/ka vedení společnosti
Linaset, a.s.
- Bruntál, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti
- připravovat podklady pro jednání
- organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.)
- zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.)
- podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky
- zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele
- podpora personálního odděleníPožadujeme:
- minimálně úplné střední vzdělání
- výborná znalost MS Office
- zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci
a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- příjemné a vstřícné vystupování
- diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- organizační a komunikační dovednosti
- znalost AJ na komunikativní úrovni
- praxe na obdobné pozici výhodou
- ŘP sk. B - aktivní řízeníNabízíme:
- zajímavou a perspektivní práci pro velkou, stabilní českou společnost
- příjemné a moderní pracovní prostředí
- platové ohodnocení dle dohodymožnost dalšího odborného vzdělávání, mobilní telefon a notebook, dovolená v délce 4 týdnů - po 1. roce navýšení dovolené o 1 týden, možnost výplaty příspěvku na dopravu, e-Stravenka, očkování proti chřipce, zvýhodněné volání u mobilního operátoraKontakt osobně, e-maielm, telefonicky.
Hellebrand Zdeněk, tel.: 720729278, e-mail: hellebrand@linaset.cz, Bruntál, Zahradní 1965/44b
Práce u nás.cz