Finance Manager - Přidejte se k Randstadu a utvářejte naši budoucnost!Jste zkušený finanční profesionál s prokazatelnou praxí v controllingu, finanční účtárně nebo auditu, který hledá novou výzvu? Chcete mít reálný dopad na strategické rozhodování a utvářet dynamiku týmu? Pak je tato pozice v našem interním týmu financí stvořena přímo pro Vás.co u nás budete dělat?Na této pozici na vás čeká široké spektrum zodpovědností, které vám umožní naplno využít vaše manažerské a analytické schopnosti: ...vedení a rozvoj menšího týmu finančních účetní a controllerůklíčová spolupráce s CFO při definování a realizaci finančních strategiíaktivní podíl na tvorbě a řízení rozpočtů, forecastů a strategických finančních cílů společnostikomplexní finanční reporting, forecasting a business controllingbusiness partnering: poskytování finanční podpory a analýz pro naše Business Line řediteleinovace a projekty: aktivní participace na zavádění nových procesů a systémů pro efektivní finanční správureportovani finančních výsledků pro mateřskou společnost dle IRFS a pro interní účelykomunikace a koordinace s externími partnery (auditoři, daňoví poradci)každodenní práce s moderními nástroji, primárně MS Excel/Google Sheets a naším účetním systémem co vám nabídnemeRandstad je globální lídr v oblasti HR a my víme, že naši lidé jsou naším největším aktivem. Proto pro vás máme připraveno:významnou a zodpovědnou roli s reálným dopadem na bussines jedné z největších HR společností na světěatraktivní finanční ohodnocení a motivační bonusový programskvělý work-life balance: užijete si 30 dní placeného volna a flexibilní pracovní dobupodpora vašeho rozvoje: intenzivní zaškolení do našich systémů a procesů, kontinuální vzdělávání a prostor pro seberealizacimoderní pracovní prostředí: kancelář v centru Prahy s vynikající dostupností s možností home officepříjemná firemní kultura: pracujete v přátelském prostředí, kde panuje otevřenost a týmový duchkomplexní balíček firemních benefitů navolený dle Vašich preferencíco od vás očekávámevysokoškolské vzdělání ekonomického směruprokazatelné zkušenosti z oblasti financí, controllingu nebo auditu v rozsahu minimálně pět let, z toho alespoň dva roky odpovědnost za vedení týmudůkladná orientace v podvojném účetnictví a daňových zákonech ČR (znalost IFRS je velkou výhodou!): zkušenost s finančním výkaznictvím (reportingem) a správou hlavní knihy (GL management)hluboké znalosti principů a praxe v oblasti controllingu, včetně rozpočtování, forecastů, finančních analýz a podpory businessových procesůvýhodou je také zkušenost s mezinárodním prostředím, zejména s problematikou mezifiremních transakcí (intercompany) a konsolidovaného reportingu pro skupinu.expertíza v MS Excel je pro Vás samozřejmostísilné analytické, logické myšlení a proaktivní orientace na výsledeksamostatnost, pečlivost, asertivita a schopnost pracovat v dynamickém a rychle se měnícím prostředítechnologická gramotnost a pozitivní vztah k inovacím.jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz. ukázat více