
Asistent/ka jednatelů společnosti Penny Market
- Středočeský kraj Radonice, Ústecký
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- spravovat kalendáře, koordinace a plánování schůzek a jednání
- zajišťovat pracovní cesty - letenky, ubytování, víza, doprava atd.
- připravovat prezentace a oficiální korespondenci
- zpracovávat citlivé a důvěrné dokumenty, zajišťovat jejich archivaci a likvidaci
- správa e-mailu, určování priorit
- koordinovat projekty a nejrůznější akce, zajišťovat dodavatele
- administrativně podporovat vedení společnosti
- denně aktivně komunikovat v anglickém jazyce i německém jazyce
- SŠ/VŠ vzdělání
- časová flexibilita (ve spolupráci s druhou asistentkou zajistit chod kanceláře od 8 do 18 hod.)
- výborná znalost anglického jazyka podmínkou, znalost německého jazyka výhodou
- dobrá znalost práce s Word, Excel, Outlook, PowerPoint
- máte výborné komunikační a organizační schopnosti, umíte si stanovit jasné priority
- máte výborný time management a zvládáte pracovat na více úkolech najednou
- umíte pracovat samostatně a zvládáte přijímat změny
- jste diskrétní a umíte zachovat mlčenlivost
- máte prokazatelnou praxi na pozici asistenta ředitele
- na týmovou spolupráci s fajn kolegy a kolegyněmi
- rádi vás podpoříme v oblasti dalšího vzdělávání (např. jazykové kurzy)
- s námi máte možnost sportovat i relaxovat – máme Multisport karty
- dovolená 5 týdnů v roce (a za lepší ceny – máme slevy u cestovních kanceláří)
- příspěvek na penzijní připojištění
- vánoční poukázky v hodnotě až 4000 Kč