
Specialista/tka klientského centra s nabídkou pojištění
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Komunikace, která vychází ze skutečných potřeb klienta
- Odpovídání na dotazy klientů a řešení jejich aktuálních požadavků s maximální péčí a odpovědností
- Primární komunikace bude prostřednictvím příchozích hovorů, kdy klientům budete pomáhat s jejich dotazy a následně s výběrem vhodných bankovních a pojišťovacích produktů tak, aby byli co nejlépe chráněni
- Práce s interními bankovními systémy, ve kterých naleznete všechny potřebné informace pro kvalifikovanou podporu klienta. Na začátku vás na vše podrobně zaškolíme
- Budete součástí týmu, který spolupracuje a baví se spolu i mimo práci
- Měsíčně si můžete vydělat až 45 000 Kč (po zapracování a získání certifikací)
- Získáte benefity v hodnotě až 30 000 Kč ročně, které si sám/sama zvolíš
- Směnný provoz – ranní, odpolední a 1 až 2 dny v měsíci v sobotu (provoz kontaktní linky 08:00 - 20:00)
- Adaptační bonus ve výši až 30 000 Kč po splnění všech zákonných certifikací a adaptačního plánu pro první měsíce od nástupu
- K práci dostanete firemní notebook – po absolvování adaptační doby budete moci částečně pracovat i z domova
- V rámci prodeje pojištění si k základní mzdě můžete přivydělat i 20 000Kč/měsíc na odměnách
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Umět ovládat PC a mít chuť se dále učit novým technologiím – jsme digitální banka a díky tomu jsou technologie nedílnou součástí práce
- Příjemný mluvený projev a schopnost naslouchat našim klientům mět být trpělivý, asertivní a umět hledat řešení – toto je nedílnou součástí každé komunikace s klientem
- Samostatnost a mít chuť se pořád vzdělávat - zákaznický servis se mění neustále jak se mění produktová nabídka a systémy MONETA
- Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2024 jsme se umístili na 8. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
- Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme stravenkový paušál, příspěvek ke mzdě, na kartu MultiSport, penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt)
- Pracujeme v moderním prostředí v Axis Office Park Ostrava, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu, před budovou máme i bezplatné parkoviště a zastávka MHD je nadohled + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing) a můžeme pracovat také z domova formou homeoffice + každý den příspěvek 100 Kč na obědv kantýně přímo v budově
- Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
- Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
- Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
- Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
- Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit
- Adresa ostravské centrály, kde pracujeme – Na Rovince 871, 72000 Ostrava - Hrabová
- Práci plně z domova (full remote) neumožňujeme
- The ability to communicate in the Czech or Slovak language is required (at least level B2)