Referent/referentka zdravotních služeb
Magistrat Hlavniho mesta Praha
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pracovní poměr na dobu určitou, po dobu rodičovské dovolené
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dostupností
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXLNVRI%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXLNVRI/UD_volne-misto_ZDR_referent_zdravotnich_sluzeb_0351-VR16-25.pdfNabídky se strukturovaným životopisem v českém jazyce prosím zasílejte na e-mail posta@praha.eu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h. V předmětu zprávy prosím uveďte: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – referent/ka zdravotních služeb/VM16/25/S-PER.
Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce, jak výše uvedeno, poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hl. města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.
Pracovní nabídka je platná po dobu zveřejnění na úřední desce hl. města Prahy.Popis pozice: • udílení oprávnění k poskytování zdravotních služeb, posuzování podmínek a kontrola jejich plnění
- odborné zpracovávání podkladů pro výběrové řízení na uzavření smlouvy se zdravotními pojišťovnami
- výkon státní kontroly v oblasti zdravotnictví na základě plánu nebo podnětu
- ukládání pokut poskytovatelům zdravotních služeb nebo subjektům bez oprávnění za porušení povinností
- nakládaní se zdravotnickou dokumentací
- znalost platných právních předpisů k dané problematice, zejména znalost zákona o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování a zákona o specifických zdravotních službách
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
- dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
- schopnost samostatného rozhodování, přesnost, pečlivost, zodpovědnost
Dobraprace