B2B Sales Assistant

Jysk

  • Praha 4
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 17 dny
Popis společnostiV roce 1979 otevřel JYSK první prodejnu v Dánsku. Od té doby se JYSK rozrostl na více než 3000 prodeje po celém světě. Abychom mohli růst i v budoucnu, potřebujeme ty nejlepší zaměstnance.Popis nabídky práceAdministrativní pozice v B2B obchodním odděleníCo budeš dělat: * Vytváření zákazníků, fakturace a požadavky zákazníků
  • Údržba hlavních dat zákazníků a výpisů
  • Zpracování administrativy objednávek a nabídek
  • Zajištění dobré kvality v prodejním procesu
  • Monitorování důležitých procesů
  • Administrace a používání prodejních systémů
  • Komunikace se zákazníky
  • Spolupráce na tvorbě a správou marketingu
Co ti nabízíme:Získáš šanci připojit se k maloobchodní společnosti, která chce být kandidátovou první volbou při výběru zaměstnavatele. Jsme dynamičtí, nasloucháme tvým podnětům, je pro nás klíčové, aby ses zapojil/a a rozvíjel/a. Jako reprezentant JYSKu navíc získáš:
  • příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • možnost částečně pracovat z domova
  • možnost zkráceného úvazku
  • 20% slevu na nákup v JYSKu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • finanční příspěvek na stravování
  • Unišeky
  • 5 týdnů dovolené
  • finanční bonusy za dosahované výsledky
V případě doplňujících otázek či se chceš na něco zeptat svých budoucích kolegů se neváhej obrátit na nebo na .KvalifikaceCo by si měl přinést:
  • Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
  • Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
  • Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
  • Obchodního ducha
  • Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
  • Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
  • Můžeš pracovat v rámci provozní doby od 8:00 do 16:00 hod Po-Pá.
  • Výbornou znalost českého a slovenského jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
  • Základní znalost systému - umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.
Pokud Tě to zaujalo budeme se těšit, že se uvidíme na pohovoruDalší informaceVěříme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k našemu úspěchu, což potvrzuje i růst z jedné prodejny v roce 1979 na více než 3 000 prodejen po celém světě v současnosti. Proto se snažíme v rámci JYSKu nabízet možnosti rozvoje a růstu a jsme hrdí na to, že odměňujeme angažovanost a velké úsilí našich zaměstnanců. Naše tři základní hodnoty JYSK - Kupec, Kolega a Firemní kultura - vyjadřují chování a postoj, které můžeme jeden od druhého očekávat. Vzájemně si důvěřujeme a věříme v delegování a svobodu v zodpovědnosti.JYSK přijímá všechny bez ohledu na věk, pohlaví, rasu, sexuální orientaci, fyzické nebo duševní schopnosti, etnický původ a zkušenosti. Společně zajišťujeme naši inkluzivní kulturu, která povzbuzuje, podporuje a oslavuje rozmanité hlasy našich zaměstnanců. Protože tato skvělá kombinace myslí, talentů a jedinečných osobností z nás dělá silnější tým.Pro více informací prosím navštiv naši

Jysk

Podobné nabídky

  • B2B Sales Assistant

    Jysk

    • Praha 4
    Popis společnosti V roce 1979 otevřel JYSK první prodejnu v Dánsku. Od té doby se JYSK rozrostl na více než 3000 prodeje po celém světě. Abychom mohli růst i v budoucnu, potřebuj…
    • Před 23 dny
    • Snadno podejte žádost
  • Sales Assistant - Palladium Praha (20h-30h/týden)

    C&A

    • Praha
    O naší společnosti V C&A nejen vytváříme módu, ale také komunitu lidí, kteří sdílejí vášeň pro úspěch. Naše 180letá minulost dokazuje, že přijímáme a podporujeme ty, kteří se cht…
    • Před 1 měsícem