
B2B Sales Assistant
- Praha 4
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Údržba hlavních dat zákazníků a výpisů
- Zpracování administrativy objednávek a nabídek
- Zajištění dobré kvality v prodejním procesu
- Monitorování důležitých procesů
- Administrace a používání prodejních systémů
- Komunikace se zákazníky
- Spolupráce na tvorbě a správou marketingu
- příležitosti k rozvoji prostřednictvím vynikajícího školicího systému a mentoringu;
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- možnost částečně pracovat z domova
- možnost zkráceného úvazku
- 20% slevu na nákup v JYSKu
- příspěvek na penzijní připojištění
- finanční příspěvek na stravování
- Unišeky
- 5 týdnů dovolené
- finanční bonusy za dosahované výsledky
- Empatii, rád/a aktivně nasloucháš zákazníkům a podporuješ je.
- Profesionalitu a otevřenost k dialogu.
- Pochopení pro potřeby zákazníků a schopnost zohlednit je při poskytování řešení.
- Obchodního ducha
- Zájem pracovat v týmu a chuť pracovat v zábavném prostředí, kde se s kolegy dělíte o poznatky a znalosti.
- Chápeš důležitost řešit některé problémy včas a nezapomínáš, že jsi tu proto, abys pomáhal ostatním.
- Můžeš pracovat v rámci provozní doby od 8:00 do 16:00 hod Po-Pá.
- Výbornou znalost českého a slovenského jazyka, psaného i mluveného; angličtina je velkou výhodou pro rozvoj tvé kariéry na mezinárodní úrovni a pro udržování kontaktů s kolegy z celé Evropy.
- Základní znalost systému - umíš používat počítač, rychle a přesně píšeš na klávesnici, nemáš problém naučit se nové programy nebo číst návody a postupy a porozumět jim.