Supply Chain Specialist

Carrier Commercial Refrigeration

  • Praha 4
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
Přehled:Jsme globální společnost, která stojí v čele světových poskytovatelů řešení pro klimatizaci a chlazení již od roku 1902.Pro Prahu – Opatov, Líbalova 2348/1 nyní hledáme právě Vás – kolegy či kolegyně plné energie a dobré nálady.Hledáme pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni na pozici administrativního pracovníka/pracovnice v nákupním oddělení. Vaší hlavní náplní práce bude poskytování nákupní administrativní podpory společnosti, což zahrnuje komunikaci se servisním a prodejním oddělením, kontrolu, zpracování objednávek a reporting. Práce je fyzicky nenáročná a vhodná pro ty, kdo si potrpí na pečlivost a smysl pro detail. Budete potřebovat dobré komunikační schopnosti a znalost práce s počítačem, zejména v Excelu. Zodpovědnosti:Úkoly a odpovědnosti
  • Řízení nákupního procesu ve vztahu k potřebám interních úseků v ERP
  • Kompletní management objednávek (plánování, objednávání, uzavření projektu/zakázky) na denní bázi
  • Vyjednáváni s dodavateli a organizování výběrových řízení
  • Sledování tržních trendů a cen
  • Řízení dodavatelů, sledování výkonnosti & klasifikace dodavatelů
  • Analyzování efektivity dodávek a hledat možnosti úspor
  • Vyhodnocení úrovně zásob a hledání příležitostí k optimalizaci
  • Zpracování a vyhodnocení cenové nabídky dodavatele v termínu
Kvalifikace:Požadované znalosti a dovednosti:
  • Znalost nákupních/logistických procesů a systémů výhodou
  • Znalost práce se SAP (modul MM a CS/SD výhodou) – výhodou
  • Komunikativnost, vyjednávací a organizační schopnost
  • Znalost práce s Office (Office, Excel-rozšířené funkce, Word, Powerpoint)
  • Znalost práce s automatizovanými sestavami a PowerBI - výhodou
  • Český jazyk na rodilé úrovni a Anglický jazyk pro běžnou komunikaci s dodavateli
  • Pečlivost, zodpovědnost, flexibilita
  • Skvělý komunikační styl a analytické schopnosti
  • Schopnost pracovat samostatně a efektivně plnit více úkolů
  • Týmová spolupráce a pozitivní přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
  • Pravidelná odborná školení a rozvoj, možnost se realizovat a kariérně růst
  • 5 týdnů dovolené (tj. 25 dní)
  • 3 dny tzv. osobního volna
  • Příspěvek 10 000 Kč na dovolenou každý rok
  • Nadprůměrné finanční ohodnocení, které se pravidelně zvyšuje
  • Příspěvek na penzijní či životní připojištění
  • Jídelnu přímo v areálu s dotovaným stravováním
  • Bonus za doporučení nového zaměstnance, bonus za loajalitu, relokační bonus
  • Káva zdarma v kávovém koutku
  • Scholar Program, podpora vzdělávání všech stupňů
  • Služební notebook a telefon
  • A mnoho dalších benefitů, jako např. Multisport karta, bezplatné očkování proti chřipce, firemní akce, zmrzlinové dny v létě, dárky k Vánocům a další.
Vážíme si toho, že jste si udělali čas na prostudování naší pracovní nabídky a pokud nesplňujete všechny požadavky, neváhejte se prosím přihlásit. Stále můžete být zváženi, popřípadě Vám naše personalistka dokáže navrhnout jinou pracovní příležitost.Budeme se těšit na Vaši přihlášku!

Carrier Commercial Refrigeration

Podobné nabídky

  • Supply chain specialist (exportní země)

    Orienta

    • Praha 9
    • 60 000 - 65 000 Kč za měsíc
    O firmě Skupina Orienta byla založena v roce 1993 a od té doby pracujeme na rozvoji HR služeb a na tom, abychom byli motorem inovací v oblasti lidských zdrojů. Jsme mezinárodní spo…
    • Před 27 dny
  • Supply Planning Manager West

    AB InBev

    • Praha
    Náplň práce Vyhleďalová Lenka, e-mail: lenka.vyhledalova@ab-inbev.com Plynulá angličtina podmínkou; němčina, holandština nebo francouzština výhodou. Analytické a komunikační do…
    • Před 2 měsíci