Zkušený IT Leader 👨‍💻 | klidná firma, menší tým & dlouhodobá jistota (M/Ž)

Job Leader

  • Klášterec nad Ohří, Ústecký
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 11 dny
Popis pracovní nabídky O NÁS 💼
Jsme stabilní mezinárodní společnost působící v automobilovém
průmyslu, ale jsme menší a rodinní. Vyvíjíme a vyrábíme špičkové
technické systémy, které se uplatňují u předních světových výrobců
automobilů. S více než 6 500 zaměstnanci po celém světě patříme mezi
technologické lídry svého oboru a dlouhodobě se řadíme mezi skryté
šampiony, kteří aktivně formují budoucnost globální mobility.Do našeho IT oddělení hledáme zkušeného profesionála, který má chuť
posunout naši infrastrukturu o krok dál a zároveň být spolehlivou
podporou kolegů i vedení.NABÍZÍME 🎁
  • možnost profesního růstu a vzdělávání v oblasti IT
  • 💰 fajn mzda a bonusy
  • stabilní zaměstnání v mezinárodní společnosti s dlouhou tradicí
  • 📅 25 dní dovolené
  • pružnou pracovní dobu
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • zvýhodněné mobilní tarify
  • 🍲 dotované stravování (obědy od 28 Kč)
  • finanční bonusy za výročí, doporučení, narození dítěte či
zlepšovací návrhy
  • přátelské pracovní prostředí
  • firemní akce
NÁPLŇ PRÁCE 🖥️
  • správa a podpora IT systémů ve výrobním prostředí
  • spolupráce s výrobou a údržbou při zavádění nových technologií
  • zajištění IT bezpečnosti a správného chodu systémů
  • komunikace s externími dodavateli a centrálou IT
POŽADUJEME ✅
  • SŠ/VŠ vzdělání (IT zaměření výhodou)
  • minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici (mezinárodní prostředí
výhodou)
  • angličtinu na komunikativní úrovni
  • znalost Windows + Windows Server, SAP, SQL/MySQL, Active Directory, MS
Office, PHP
  • výhodou znalost VisualBasic nebo C#
Máte zájem stát se součástí našeho IT týmu? ✉️
Odešlete svůj životopis pomocí odpovědního formuláře a my se Vám co
nejdříve ozveme.Máte zájem o nabídku Zkušený IT Leader 👨‍💻 | klidná firma, menší tým & dlouhodobá jistota (M/Ž)?Vaše odpověď přijde správné osobě:
Michal Borovec z JOB LEADER EUROPE s.r.o.

Easypráce