
Facility Coordinator
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Organizace výběrových řízení, vyjednávání a výběr dodavatelů v oblasti facility
- Koordinace a kontrola údržby budov, oprav, úklidu a dalších služeb
- Komunikace s dodavateli a servisními firmami při odstraňování technických nedostatků
- Zodpovědnost za nákup vybraných služeb, technologií, zařízení apod. v rámci Direct auta, do budoucna i v celé Direct Group
- Administrativní činnost spojená s vyřizováním požadavků našich kolegů
- Správa termínů revizí a související administrativní úkony
- Aktivní účast na nastavování změn (zlepšování a automatizace procesů), řízení nebo spolupráce na projektech napříč Direct Group
- Řešení nenadálých provozních situací
- Skvělé kolegy a tým, který vás vždy podpoří
- Možnost růstu - nabízíme šanci se profesně rozvíjet a dáme vám prostor pro vlastní iniciativu.
- Neformální prostředí a firemní kulturu - u nás si všichni tykáme, máme otevřenou komunikaci a přátelskou atmosféru. Nemáme "manažery", ale podporovatele.
- Jste aktivní, iniciativní a energický/-á, dokážete pracovat samostatně a systematicky
- Jste flexibilní, nezaleknete se výzvy
- Chcete být užitečný/-á, jste loajální a máte radost, když můžete poradit, pomáhat, zařídit, aby vše fungovalo a lidem se lépe žilo
- Zkušenost v automotive (či jiném technickém oboru) bude velkou výhodou
- Jste administrativně zdatný/-á, umíte s Excelem, jste pečlivý/-á a důsledný/-á
- Máte dobré vyjednávací schopnosti a zkušenosti s nákupem stavebních prací či technologického vybavení pro provozovny
- Máte prokazatelnou zkušenost s projektovým způsobem práce, stanovené cíle dotahujete do konce a v odpovídající kvalitě
- Řidičský průkaz je nutností