
Digital Marketing Specialist
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Plánovat a řídit performance kampaně v Google Ads, Meta, Sklik nebo Bing spolu s interními specialisty v týmu.
- Pravidelně analyzovat a a optimalizovat výkon kampaní.
- Reportovat a prezentovat výsledky kampaní.
- Vytvářet a optimalizovat grafické a textové podklady.
- Připravovat landing page a navrhovat jejich optimalizace podle výkonu ve spolupráci s webaři a analytiky.
- Spolupracovat na přípravě obsahu na produktový blog.
- Optimalizovat digitální zákaznické cesty spolu s produktovým oddělením a CX.
- Zodpovídat za prodejní výsledky online kampaní.
- Sledovat trendy a přinášet nové nápady.
- Máte 3 a více let zkušeností v oblasti digitálního marketingu/prodeje.
- Orientujete se v placených i neplacených kanálech a dokážete navrhnout optimální performance strategii.
- Znáte a umíte používat analytické a reklamní systémy (GAds, Sklik, Bing, Meta, GA4, Tableau, Marketing Miner atd.).
- Dokážete se vcítit do klienta a jeho potřeb.
- Máte schopnost analyticky přemýšlet a rozhodovat se na základě dat.
- Jste samostatní, zodpovědní a dokážete si dobře zorganizovat práci.
- Máte chuť se neustále vzdělávat a sledovat nové trendy.
- Šanci být součástí agilních týmů složených z expertů z rozdílných oblastí, které mají k dispozici agilního kouče, který s nimi prochází všemi agilními rituály (standupy, retro meetingy...).
- Možnost pracovat v hybridním režimu (v kanceláři se potkáváme od pondělí do středy, ve čtvrtek a pátek má většina týmu home office).
- Výběr z velkého množství nadstandardních benefitů a volnočasových aktivit (můžete např. využít dní volna pro charitu a dobrovolničit na akcích pořádaných ČS, zapojit se do sportovních a jiných spolků a spoustu dalších věcí).
- Prostor k předávání svého know-how kolegům v týmu a naopak se učit to, v čem oni vynikají.
- Možnost dalšího odborného rozvoje a vzdělávání.
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou.