VŠ v oddělení ochranných známek - Odborný referent / referentka

  • Praha
  • 128,00 Kč za hodinu
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 6 dny
Požadavky
  • splnění základních předpokladů stanovených zákonem o státní službě
viz https://upv.gov.cz/files/uploads/PDF_Dokumenty/Zamestnani/301_12pt.pdfNáplň práceÚřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu. Předseda Úřadu průmyslového vlastnictví vyhlašuje výběrové řízení na služební místo zařazené ve 12. platové třídě v oddělení ochranných známek I v Úřadu průmyslového vlastnictví.Náplň práce:
Hledáme kolegu/kolegyni do oddělení ochranných známek I.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
  • odborná expertiza zápisné způsobilosti označení přihlašovaných s cílem dosažení zápisu v rejstříku ochranných známek,
  • řízení o zápisu ochranných známek a vydávání rozhodnutí ve věci,
  • účast na přípravě a realizaci mezinárodních jednání v oblasti práv na označení,
  • zpracování stanovisek k návrhům právních předpisů v oblasti práv na označení,
  • podílení se na tvorbě metodiky řízení v oblasti práv na označení a zpracování návrhů na její úpravy a aktualizace,
  • provádění konzultační, posuzovací a poradenské činnosti v oboru průmyslové vlastnictví - práva na označení.
Nabízíme
  • služební poměr na dobu neurčitou, platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
Benefity: závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok, 2 dny přípravy na obecnou a zvláštní část úřednické zkoušky, 5 dnů studijního volna/rok, možnost dalšího vzdělávání, školení, studium na Institutu průmyslověprávní výchovy, jazykové kurzy, možnost částečného výkonu služby z jiného místaTermín nástupu: říjen 2025 nebo dle dohodyPosuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. září 2025 (pozn. žádosti doručené po uplynutí této lhůty budou vyřazeny), tj. v této lhůtě
  • podané e-mailem na adresu vyberovarizeni@upv.gov.cz,
  • podané prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky Úřadu: ix6aa38),
  • doručené poštou na adresu: Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 1057/2a, 160 68 Praha 6 - Bubeneč, nebo
  • podané osobně na podatelnu Úřadu na výše uvedené adrese.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovem: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ID 30021505 v ÚPV“.Podrobné informace o nabídce služebního místa, o požadavcích a o podmínkách pro přihlášení se do výběrového řízení, včetně formuláře žádosti a podmínek výkonu služby, jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.Název firmyJOBSYSTEM s.r.o.Kontaktní osoba:
Personální asistentka
Mobil: +420 721 280 719
Tel: +420 224 819 391
E-mail:×Ještě moment, prosím...Už vám žádná nabídka práce neuteče!Vyzkoušejte odběr nových nabídek práce na e-mail. Vyplatí se to!Zasílání lze kdykoliv upravit nebo jednoduše zrušitJobsik.cz vám bude max. 1x denně posílat nové nabídky z regionu Praha a okolí.
Po odeslání bude provozovatel Jobsik.cz zpracovávat a spravovat vložené osobní údaje.Po odeslání registračního formuláře bude provozovatel webu Jobsik.cz firma INET-SERVIS.CZ, s.r.o. (IČ: 27523209) (dále jen Správce) zpracovávat a spravovat uvedené osobní údaje za účelem zasílání odkazů s pracovními nabídkami na uvedenou emailovou adresu dle zvolených kritérií. Základní doba platnosti služby a s tím související doba zpracování poskytnutých osobních údajů je 2 roky od odeslání osobních údajů. Tuto lhůtu můžete kdykoliv předčasně zkrátit a nebo naopak prodloužit. INET-SERVIS.CZ, s.r.o. bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků.

Jobsik