Service Desk Operator

NN Group

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 7 dny
Jsme tým, který zajišťuje bezproblémový chod IT služeb pro naše interní zákazníky. Naším cílem je poskytovat rychlou, efektivní a přátelskou podporu, která pomáhá kolegům soustředit se na jejich práci bez technických překážek. Fungujeme jako Single Point of Contact (SPOC) pro všechny IT požadavky a incidenty.Co budou vaše úkoly?Budete první kontaktní osobou pro uživatele, kteří potřebují IT podporu.Budete přijímat hovory, spravovat e-mailovou schránku Service Desku a zadávat požadavky do ticketovacího systému.Provedete základní analýzu požadavků a předáte je správné řešitelské skupině.Budete spolupracovat s týmem End User Services (EUS) a podílet se na tvorbě znalostní báze.Součástí práce je i správa uživatelských přístupů dle stanovených postupů.Počítejte s pohotovostí mimo běžnou pracovní dobu.Co od vás očekáváme?Máte středoškolské vzdělání.Máte až 2 roky zkušeností v oblasti IT podpory (není podmínkou).Domluvíte se anglicky na úrovni B2.Máte základní povědomí o ITIL principech.Orientujete se v IT prostředí a máte chuť se učit nové věci.Znalost ticketovacích nástrojů (např ServiceNow výhodou).Co vám nabízíme:Ve vysoké míře vám umožníme pracovat tam, kde se cítíte nejlépe, ať už je to v kanceláři nebo doma. Navíc vám každý měsíc přispějeme na vaše náklady spojené s prací z domova.Chápeme, že je důležité mít správnou rovnováhu mezi prací a osobním životem. Proto vám nabízíme 5 týdnů dovolené, 5 well-being dnů a další placené dny volna při osobních rodinných událostech.Kromě základní mzdy vám nabízíme řadu finančních benefitů a příspěvků jako jsou stravenkový paušál, až 20000 Kč v Cafeterii za rok, možnost sjednání MultiSport karty, možnost příspěvku na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření, slevu na životní pojištění.Věříme, že váš profesní a osobní růst jsou klíčové. Proto vám poskytneme přístup k odbornému vzdělávání postavenému na míru, jazykovým kurzům, psychologické podpoře, nebo mentorovi, který vám pomůže při nástupu do práce.Vaši známí a přátelé jsou pro nás velmi cenným zdrojem talentů. Proto vám nabízíme až 40000 Kč jako odměnu za doporučení vhodného kandidáta.Mezi základní pracovní nástroje samozřejmě patří pracovní notebook a telefon iPhone 14 s hrazeným tarifem a datovým balíčkem.Jak bude vypadat výběrové řízení?Po projití vaší přihlášky a vyhodnocení vašeho CV vám krátce telefonicky zavolá Eliška (HR Business Partner), aby s vámi probrala vaše zkušenosti, znalosti a očekávání a také základní informace o nabírané pozici. Když všechno půjde dobře, potkáme se celkem 2x. Poprvé online s Eliškou s hiring managerem Davidem. A podruhé osobně s Davidem a také některým z potenciálních kolegů z daného týmu.

NN Group

Podobné nabídky

  • Service Desk Operator

    MSF Shared IT Services, z.s.

    • Praha
    • 35 000 Kč za měsíc
    Náplň práce Štýsová Terezie, tel.: 604 695 515, e-mail: sits.hr@sits.msf.org požadavky: Dodržování IT postupů pro správu uživatelů M365 a licencí Poskytování základních pokyn…
    • Před 2 měsíci
  • Service Desk Operator

    MSF Shared IT Services, z.s.

    • Praha
    • 35 000 Kč za měsíc
    Obsah inzerátu: Kontakt: Štýsová Terezie, e-mail: sits.hr@sits.msf.org Požadavky: Dodržování IT postupů pro správu uživatelů M365 a licencí Poskytování základních pokynů k použív…
    • Před 2 měsíci
  • Technik podpory, service desk

    PREDVYBER.CZ a.s.

    • Praha
    • 55 000 - 65 000 Kč za měsíc
    Pro našeho klienta, výrobce vizualizační platformy STiNO, hledáme nového kolegu na pozici Technik podpory, service desk. Jsou malá IT společnost, která kromě vývoje také montuje …
    • Před 17 dny