
RTM Operations Manager
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Navrhování a údržba efektivních prodejních tras a území - zajištění rovnoměrného rozdělení workloadu mezi jednotlivé obchodníky.
- Analýza pokrytí a optimalizace routingu s cílem navýšit čas strávený se zákazníky.
- Správa nástroje Route+, jeho vývoj, optimalizace a spolupráce s interními i externími partnery na jeho zlepšování.
- Tvorba a správa plánovacích nástrojů pro návštěvy v terénu.
- Sledování a reportování zákaznického času, návrhy na zlepšení kvality interakcí a produktivity v terénu.
- Správa dat pro WHS kanál, sdílení prodejních a provozních dat napříč odděleními i skupinou.
- Řízení projektů napříč týmy a vedení iniciativ pro zlepšení RTM procesů.
- Nastavení a správa hlavních dat (Master Data) - tvorba standardů pro zákazníky, produkty a území.
- Zajištění souladu s CSR, compliance a datovými standardy.
- Spolupráce s korporátními RTM týmy, zákazníky, dodavateli a dalšími stakeholdery.
- Úzká spolupráce s obchodem, marketingem, IT, People&Culture a dalšími týmy.
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti obchodu, logistiky nebo podobném oboru.
- Zkušenost ideálně 5 let v oblasti obchodních operací, plánování tras nebo RTM, ideálně v FMCG.
- Skvělá orientace v analýze dat, Excelu (ideálně pokročilá), Power BI či jiných nástrojích.
- Znalost nástrojů pro routing (např. Route+, Salesforce Maps, apod.) výhodou.
- Rozumíš terénnímu prodeji, víš, jak funguje workload balancing, segmentace území a zvyšování efektivity.
- Umíš řídit projekty, pracovat napříč týmy a systémy, a máš tah na výsledek.
- Máš smysl pro detail, orientaci na procesy a analytické myšlení.
- Samostatnost, pečlivost, orientace na výsledek, schopnost hledat řešení.
- Prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti, týmové práci a neformálních vztazích
- Příležitost podílet se na důležitých firemních aktivitách
- Samostatnou, zodpovědnou, různorodou a smysluplnou práci
- Uplatnění v mezinárodní společnosti s vybudovanou tradicí a prestižní značkou
- Poznání a porozumění procesů v dynamickém korporátním prostředí
- Motivující systém finančního hodnocení
- Zaškolení a profesionální tréninky na podporu prodejních, vyjednávacích a komunikačních dovedností
- Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji (Talentové programy, rozvojové aktivity)
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené; 2 Flexi days (osobní volna); fasování produktů; pitný režim; nákup produktů a firemních reklamních předmětů za zvýhodněné ceny; systém flexibilních benefitů - Kafeterie; příspěvek na penzijní připojištění; stravování v kantýně/příspěvek na stravování; zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky; možnost nákupu zaměstnaneckých akcií; MultiSport karta; sleva na palivové hmoty, etc.
- Další benefity: mobilní telefon; notebook