Konzultant/ka zákaznického centra - Praha - Vysočany

Ptáček

  • Praha 9
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
  • Snadno podejte žádost
Máš vynikající komunikační schopnosti a orientuješ se na potřeby zákazníků? Přidej se k nám!Pokud máš přirozený prozákaznický přístup a chuť se neustále zdokonalovat, hledáme právě tebe! Tvoje hlavní náplň práce bude komunikace s našimi zákazníky, kteří se na nás obrátí s různými požadavky, jako je například ověření skladové dostupnosti zboží nebo zjištění provozní doby našich poboček. V týmu, který čítá 8 kolegyň (ano, ženský kolektiv), se můžeš spolehnout, že tě nenecháme ve štychu a vždy budeš mít podporu, kterou potřebuješ.Čemu se u nás budeš věnovat?
  • Tvojí hlavní úlohou bude vyřizovat příchozí dotazy od našich koncových i B2B zákazníků. Komunikace probíhá převážně telefonicky a e-mailem, ale také se věnujeme zákazníkům prostřednictvím online chatu a sociálních sítí.
  • Občas se zapojíš i do podpory kampaní, kde tvým úkolem bude ověřit u zákazníků základní vstupní informace (nejedná se o prodej).
  • Součástí tvé práce bude i administrativa v podobě agend.
Jak si tě představujeme?
  • Máš vynikající komunikační dovednosti a příjemný hlasový projev.
  • Umíš naslouchat a máš chuť hledat řešení i v těch nejnáročnějších situacích.
  • Tvoje čeština nebo slovenština je perfektní, ať už mluvíš nebo píšeš.
  • Máš chuť neustále se zdokonalovat a posouvat své znalosti na vyšší úroveň.
  • Změny tě motivují a vnímáš je jako skvělou příležitost učit se a růst.
  • Jsi pozitivní a pohodová osobnost, která skvěle zapadne do přátelského týmu se smyslem pro humor.
Čím nás mile překvapíš?
  • Zkušeností s prací na zákaznické lince.
  • Středoškolským vzděláním technického směru – pokud máš technické vzdělání, skvěle, ale pokud máš maturitu z jiného oboru, všechno potřebné tě naučíme.
  • Angličtinou – znalost anglického jazyka je vítaná, není nutností.
Čím si Tě na oplátku budeme hýčkat?
  • Týdnem dovolené navíc a 2 dny placeného zdravotního volna.
  • Příspěvkem na stravování ve výši 123 Kč za den v čistém, přímo na tvůj účet.
  • Cafeteria systém s ročním kreditem 6 000 Kč.
  • Příspěvkem na penzijní připojištění.
  • MultiSport kartou za zvýhodněnou cenu.
  • Atraktivními zaměstnaneckými slevami na veškerý sortiment.
  • Zvýhodněným voláním v síti O2, které platí i pro členy tvé rodiny.
  • Odměnami za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku nebo narození dítěte.
  • Příjemným pracovním prostředím v přátelském kolektivu.
  • Dobrou dopravní dostupností – naše zákaznické centrum sídlí v dobře dostupné lokalitě v Praze – Vysočany.
Pokud tě nabídka zaujala a chtěl(a) bys se o pozici dozvědět více, budeme rádi, když nám zašleš svůj životopis. Rádi se s tebou osobně setkáme a probereme vše, co tě zajímá.

Ptáček

Podobné nabídky

  • Operátor zákaznického centra - Bez víkendů

    AutoESA

    • Praha
    • 33 000 - 55 000 Kč za měsíc
    33 000 - 55 000 Kč Chcete si zlepšit komunikační dovednosti a naučit se ty obchodní? Chcete žít a nejen přežívat? Nechcete se při nákupech ohlížet na peníze? Ozvěte se nám a sp…
    • Před 1 měsícem
  • PROVOZNÍ MANAŽER do zahradního centra

    edenia zc s.r.o.

    • Praha 9
    • 40 000 - 60 000 Kč za měsíc
    Popis pracovní nabídky Hledáme PROVOZNÍHO MANAŽERA do zahradního centra edenia. Chcete stát u rozvoje moderního a inovativního zahradního centra? Hledáme organizačně schopného a s…
    • Před 7 dny
  • Specialista/ka zákaznického servisu

    PREDVYBER.CZ a.s.

    • Praha 9
    • 45 000 - 60 000 Kč za měsíc
    Popis pracovní nabídky Pro našeho klienta - mezinárodní společnost, významného dodavatele spojovacích součástí pro průmysl, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka zákazn…
    • Před 1 dnem