
Konzultant/ka zákaznického centra - Praha - Vysočany
- Praha 9
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Tvojí hlavní úlohou bude vyřizovat příchozí dotazy od našich koncových i B2B zákazníků. Komunikace probíhá převážně telefonicky a e-mailem, ale také se věnujeme zákazníkům prostřednictvím online chatu a sociálních sítí.
- Občas se zapojíš i do podpory kampaní, kde tvým úkolem bude ověřit u zákazníků základní vstupní informace (nejedná se o prodej).
- Součástí tvé práce bude i administrativa v podobě agend.
- Máš vynikající komunikační dovednosti a příjemný hlasový projev.
- Umíš naslouchat a máš chuť hledat řešení i v těch nejnáročnějších situacích.
- Tvoje čeština nebo slovenština je perfektní, ať už mluvíš nebo píšeš.
- Máš chuť neustále se zdokonalovat a posouvat své znalosti na vyšší úroveň.
- Změny tě motivují a vnímáš je jako skvělou příležitost učit se a růst.
- Jsi pozitivní a pohodová osobnost, která skvěle zapadne do přátelského týmu se smyslem pro humor.
- Zkušeností s prací na zákaznické lince.
- Středoškolským vzděláním technického směru – pokud máš technické vzdělání, skvěle, ale pokud máš maturitu z jiného oboru, všechno potřebné tě naučíme.
- Angličtinou – znalost anglického jazyka je vítaná, není nutností.
- Týdnem dovolené navíc a 2 dny placeného zdravotního volna.
- Příspěvkem na stravování ve výši 123 Kč za den v čistém, přímo na tvůj účet.
- Cafeteria systém s ročním kreditem 6 000 Kč.
- Příspěvkem na penzijní připojištění.
- MultiSport kartou za zvýhodněnou cenu.
- Atraktivními zaměstnaneckými slevami na veškerý sortiment.
- Zvýhodněným voláním v síti O2, které platí i pro členy tvé rodiny.
- Odměnami za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku nebo narození dítěte.
- Příjemným pracovním prostředím v přátelském kolektivu.
- Dobrou dopravní dostupností – naše zákaznické centrum sídlí v dobře dostupné lokalitě v Praze – Vysočany.