Co Vás čeká a nemine:zodpovědnost za svěřené zakázkyaktivní práce v terénu - pravidelná kontrola prováděných prací na cca 15-20 pracovištích v Praze a blízkém okolínábor zaměstnancůadministrativní činnost, která tvoří cca 30 % pracovní doby (dokumenty k nástupu a výstupu zaměstnanců, docházky, objednávky materiálu, podklady k fakturaci)vedení cca 50 zaměstnancůzávoz materiálu na střediskaOčekáváme, že budete:akceptovat pružnou pracovní dobu, která se odvíjí od pracovní doby a potřeb jednotlivých středisekmít prokazatelné znalosti na úrovni SŠ s maturitoumít přirozenou autorituvlastnit ŘP sk B. a budete aktivním řidičem - nezbytnéNabízíme:možnost pracovat pro ryze českou společnost s 28letou historií a cca 1 800 zaměstnancipružnou pracovní dobuk pracovní pozici standardně patří: mobilní telefon, notebook, služební automobil5 týdnů dovolenéměsíční, roční a jiné odměnystravenky (stravenkovou kartu)každý občas nemusí být ve své kůži - od toho máme sick dayszaučení na pozici - uvedení do problematiky úklidových a speciálních služebinterní i externí vzdělávání (odborná školení, měkké dovednosti a další)2x za rok pořádáme firemní společenskou nebo sportovní akci, abyste mohli blíže poznat své kolegy i mimo pracovní prostředíDatum nástupu: ideálně hnedMísto výkonu práce: Praha a blízké okolí (kancelář v Praze - Kunraticích)