Specialista/specialistka zákaznického centra - Alza.cz

  • Třinec, Moravskoslezský
  • 30 000 - 33 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
O násJsme fajn parta zaměřená na pomoc zákazníkům u nás v Alza.cz. Staráme se převážně o dotazy zákazníků, kteří nám volají, nebo píšou. Pakliže Tě baví komunikace - jsi náš člověk. 😉 Do svého týmu zákaznické péče hledáme nové posily!Co Ti nabízíme?
  • Režim krátký- dlouhý týden 12 hodinové směny
  • Kromě fixní mzdy máme také variabilní složku mzdy - vše se odvíjí od Tvého výkonu.💰
  • SUPER benefity 🤩. Nákup na Alze výhodněji díky zaměstnaneckým slevám.
  • Stravenky na dobrý oběd v hodnotě 137 Kč/den.🍔
  • Po zkušebce Ti každý měsíc přistane bonus 500 Kč na kartě Benefit plus.
  • Multisport kartu 🤸🏻‍♂️
  • Skvělý tým lidí, se kterými můžeš zajít po práci na drink.🍺
  • Po zkušebce máš 7 dní v měsíci Home Office.
  • Profesní rozvoj a možnost kariérního posunu v rámci celé firmy.
  • Zkušeného kolegu, který ti se vším pomůže.
  • Team Building několikrát za rok.🥳
Co Tě čeká?
  • Pomoc při zpracování příchozích telefonních hovorů od zákazníků a řešení jejich požadavků.
  • Poskytování vysoce kvalitních a profesionálních odpovědí na zákaznické dotazy a řešení problémů našich zákazníků.💥
  • Spolupráce s interními týmy (marketing, produktový tým, oddělení zákaznické podpory) na poskytování co nejrelevantnějších odpovědí našim zákazníkům.
  • Zajištění co nejkvalitnějšího zákaznického servisu i prostřednictvím aktivního telefonického kontaktování zákazníka (nejedná se o aktivní prodej).🔥
Čeho si na Tobě budeme cenit?
  • Zkušenosti ze zákaznického servisu či call centra jsou pro nás velkou výhodou.😎
  • Rád/a komunikuješ s lidmi a nebojíš se zvednout telefon.🎧
  • Práce na počítači Ti není cizí, umíš vyhledávat informace na internetu.
  • Máš technické povědomí - dokážeš zběžně poradit zákazníkovi s výběrem zboží, např. smartphonu.🔧
  • Rád/a se učíš novým věcem a posouváš své znalosti dopředu.
  • Trpělivosti a vstřícnosti. Je důležité myslet na to, že všichni občas máme “své dny” a pokud Ti volá zákazník a je ve špatném rozpoložení, spoléhá na to, že jsme profíci.
  • Češtinu/slovenštinu na výborné úrovni, jak v mluvené, tak psané podobě.
Benefity
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

JenPráce