
Specialista reklamací pro klienty mBank
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Jsi pozitivní a nekonfliktní osobnost, týmový hráč, který se rád učí novým věcem a sdílí své nápady a zkušenosti? Chceš nám pomoct udržet vysoký standard služeb klientovi? Super, ozvi se!Rádi Tě v týmu reklamací uvítáme, pokud:
- máš zkušenost s řešením reklamací – ideálně v bankovním prostředí (praxe v oblasti karetních produktů výhodou)
- jsi prakticky obeznámen/a s bankovními produkty
- kamarádíš se s počítačem - nemusíš být IT guru, ale MS by měl být Tvým denním chlebem
- jsi češtinář s profesionálním písemným projevem - naše systémy Tě naučíme, gramatiku ne ;)
- jsi pečlivý dotahovač, který si umí udělat v práci systém a žádný úkol nenechá nedořešený
- a máš alespoň SŠ s maturitou
- s využitím znalosti bankovních systémů, produktů a procesů k nalezení "zakopaného psa"
- výběrem ze standardizovaných možností, tak i navrhováním individuálních řešení
- u komplikovanějších případů také díky spolupráci se specialisty z jiných oddělení
- prostřednictvím mailové komunikace, i když výjimečně je potřeba klientovi zavolat
- s neustálým zlepšováním procesů a efektivity
- poskytujeme též součinnost třetím stranám.
- prostor pro uplatnění individuálního talentu, zkušeností i potenciálu
- v zázemí úžasného týmu se super šéfem, co Ti kryje záda
- práci v bance nové generace - v agilním prostředí, kde vidíš konkrétní výsledky své práce s přímým vlivem na výsledky firmy
- flexibilitu při organizaci pracovního času a úkolů včetně práce v hybridní modelu office/remote (2/3 nebo 3/2)
- a když už office, tak moderní kancelář v krásné a klidné části Karlína
- spoustu benefitů, z nichž si všichni nejvíc užíváme neformální a přátelskou atmosféru, přímou a otevřenou komunikaci (a to i se členy Boardu)
- a společné týmové a firemní akce spojené i s udržitelností a společenskou odpovědností