Technik zákaznického servisu

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 8 dny
Společnost Sécheron Hasler Group je předním celosvětovým dodavatelem elektrických a elektronických bezpečnostních komponentů a řešení a trakčních napájecích měníren pro železniční dopravu. Celosvětově zaměstnáváme přes 1200 pracovníků a zákazníci nás najdou všude na světě.O násJsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group. Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou ve svém oboru. Naše produkty slouží k zajištění bezpečnosti při hromadné přepravě osob - chráníme životy cestujících. Spolehlivost a kvalita našich produktů je naší nejvyšší prioritou. Neustále investujeme do vývoje produktů, tak i do moderních technologií výroby. Dynamicky se rozrůstáme, budujeme nová oddělení a rozšiřujeme ta stávající v Běchovicích i v Horních Počernicích.V návaznosti na rozšiřování týmu hledáme vhodné uchazeče/ky na následující pracovní pozici:TECHNIK ZÁKAZNICKÉHO SERVISUNáplň práce:
  • Oprava a testování zařízení (palubní elektronika)
  • Kontrola kvality oprav
  • Řešení nesrovnalostí ve výrobní dokumentaci s technologem, manažerem divize
  • Práce s výkresovou dokumentací
  • Administrace procesu oprav (tvorba protokolů, reportů, vyplňování interních dokumentů)
  • Práce v ESD prostředí
Co od Vás očekáváme:
  • SŠ vzdělání technického směru (elektrotechnik, elektromechanik)
  • Praxe na obdobné pozici
  • Odborná způsobilost v elektrotechnice (Vyhláška č. 50/1978 Sb.)
  • Obecné znalosti z oblasti elektrotechniky (materiály, měření elektrických veličin, vodiče, kabely, slaboproudá zařízení,...)
  • Znalost práce s MS Office
  • Základní znalost anglického jazyka (znalost na úrovni porozumění technického textu - Návodky k opravám)
Co Vám můžeme nabídnout:
  • Práci v jednosměnném provozu - POUZE RANNÍ SMĚNY
  • Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
  • Možnost profesního růstu
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Systém firemních benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, 13. mzda, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávání, příspěvek na dopravu, firemní akce apod.
Pokud Vás naše nabídka zaujala a splňujete uvedené požadavky, reagujte prosím prostřednictvím této aplikace a připojte svůj profesní životopis.Benefity
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

JenPráce

Podobné nabídky

  • Technik zákaznického servisu

    Sécheron

    • Praha
    Jsme úspěšná mezinárodní společnost patřící do švýcarské skupiny Sécheron Hasler Group. Zabýváme se vývojem a výrobou komponentů pro trakční techniku a jsme celosvětovou jedničkou …
    • Před 8 dny
    • Snadno podejte žádost
  • Specialista/ka zákaznického servisu

    PREDVYBER.CZ a.s.

    • Praha
    Pro našeho klienta - mezinárodní společnost, významného dodavatele spojovacích součástí pro průmysl, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka zákaznického servisu. Co bu…
    • Před 49 min