Technik zákaznického servisu
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Oprava a testování zařízení (palubní elektronika)
- Kontrola kvality oprav
- Řešení nesrovnalostí ve výrobní dokumentaci s technologem, manažerem divize
- Práce s výkresovou dokumentací
- Administrace procesu oprav (tvorba protokolů, reportů, vyplňování interních dokumentů)
- Práce v ESD prostředí
- SŠ vzdělání technického směru (elektrotechnik, elektromechanik)
- Praxe na obdobné pozici
- Odborná způsobilost v elektrotechnice (Vyhláška č. 50/1978 Sb.)
- Obecné znalosti z oblasti elektrotechniky (materiály, měření elektrických veličin, vodiče, kabely, slaboproudá zařízení,...)
- Znalost práce s MS Office
- Základní znalost anglického jazyka (znalost na úrovni porozumění technického textu - Návodky k opravám)
- Práci v jednosměnném provozu - POUZE RANNÍ SMĚNY
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s významným postavením na trhu
- Možnost profesního růstu
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Systém firemních benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, 13. mzda, příspěvek na penzijní připojištění, vzdělávání, příspěvek na dopravu, firemní akce apod.
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
JenPráce