
Administrativní asistentka pro obchodní společnost na Pražském hradě
- Praha 1
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Společnost: Společnost provozující obchody se suvenýry a upomínkovými předměty
O společnosti: Obchodní společnost se zahraničními vlastníky provozující síť obchodů s upomínkovými předměty.
Náplň práce: - Administrativní vedení faktur
- Kontrola obratu a vedení pokladní knihy, odvody hotovosti do banky
- Služby personál - plánování a rozpis směn zaměstnanců v obchodech
- Skladová evidence zboží v interním informačním systému
- Další různé administrativní činnosti, třídění a evidence pošty
- Drobný úklid v kancelářiMísto výkonu práce: Praha 1 - Hradčany
Pracovní doba: 9.00 - 17.30 (lze i 8.00 - 16.30)
Požadujeme: - Trestní bezúhonnost, spolehlivost, samostatný přístup k práci
- Úplné středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického zaměření
- Uživatelskou znalost práce na PC - excel, spolehlivost, pečlivost, dobré organizační schopnosti, minimálně základy AJNabízíme: - základní mzdu 30 000 Kč + možné osobní ohodnocení
- postupný růst základní složky mzdy s růstem úrovně samostatnosti
- 4 sick days
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- pracoviště v mimořádném prostředí Pražského hraduPlatové ohodnocení a zaměstnanecké výhody: - základní mzdu 30 000 Kč + možné osobní ohodnocení
- postupný růst základní složky mzdy s růstem úrovně samostatnosti
- 4 sick days
- stravenky v hodnotě 100 Kč