Specialista IT podpory / Helpdesk – Interní uživatelská podpora

První novinová společnost

  • Praha
  • 33 000 - 39 600 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 30 dny
Nabídka: Co nabízíme:
  • Zázemí stabilní české společnosti s více než 30letou historií
  • Přátelský tým a příjemné pracovní prostředí
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Možnost odborného i kariérního růstu
  • Služební notebook a mobilní telefon
  • Atraktivní zaměstnanecké benefity:
o 5 týdnů dovolené
o 2 sick days
o Příspěvek na penzijní připojištění
o Dotované stravování
o Multisport karta
o Výhodné nákupy a slevy u našich partnerůZaujala Vás naše nabídka?
Zašlete nám svůj životopis a připojte se k nám!
Těšíme se na Vás.
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.Popis pozice: Co Vás u nás čeká:
  • Přijímání a evidence požadavků (v aplikaci Helpdesku, e-mailem nebo telefonicky)
  • Řešení uživatelských incidentů v rozsahu Vaší odbornosti
  • Spolupráce s týmy IT infrastruktury a správy aplikací
  • Školení a každodenní podpora uživatelů
  • Účast na telefonické pohotovosti
Požadavky: Co očekáváme:
  • SŠ vzdělání (ideálně technického zaměření)
  • Orientaci v IT technologiích: HW (PC, notebooky, tiskárny, LAN), SW (Windows, MS Office, běžné kancelářské aplikace)
  • Angličtinu alespoň na úrovni čtení technické dokumentace
  • Komunikativnost, spolehlivost a týmového ducha
  • Ochotu učit se a posouvat v oboru
  • Řidičský průkaz sk. B výhodou
Poznámka: Jste trpěliví, když restart nestačí? Umíte nainstalovat hardware i software a s úsměvem pomoci při „zaseknutém“ papíru v tiskárně? Máte za sebou první zkušenosti na Helpdesku, nebo jste právě dokončili školu? Staňte se IT záchranářem pro více než 500 kolegů – hledáme posilu do týmu interní podpory!

Dobraprace