
Koordinátor marketingových kampaní a instore komunikace (ž/m)
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- implementace nových vizuálních konceptů na našich prodejnách, budeš součástí týmu od začátku realizace
- vývoj lokálních ATL/BTL kampaní a národních komunikačních konceptů
- podpora mezinárodních kampaní
- koordinace 360° kampaní napříč odděleními a zabezpečení plynulého přenosu informací
- příprava a zpracování všech instore a outstore prvků pro prodejny
- vývoj, tvorba a koordinace komunikačních konceptů až po finální instalaci na prodejnách
- propojování instore komunikace s brand strategií
- správa a dodržování budgetu, kontrola dodavatelských kalkulací
- vedení vlastních projektů, komunikace s kolegy z mezinárodní centrály v Německu
- spolupráce s kreativní, eventovou agenturou a ostatními externími dodavateli
- komunikace s kolegy z oblasti vedení provozu, plánování prodejen a realizačními týmy
- smlouvu na dobu určitou u TOP zaměstnavatele
- po zapracování budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova (2 dny v
- za poctivou práci dostaneš 25 dnů dovolené
- příspěvek na stravování do mzdy
- díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- parkování
- jsi absolventem VŠ anebo studuješ dálkově
- zajímáš se o retail marketing a hledáš nové zkušenosti a možnost uplatnění
- bez problémů se domluvíš německy nebo anglicky - využiješ například při jednáních s centrálou
- jsi kreativní, iniciativní a rád hledáš nová řešení - myšlení out of the box
- dokážeš myslet i analyticky - bude se ti to hodit při projektovém řízení a vymýšlení strategií
- víš, jak se vcítit do našeho zákazníka - shopper insight
- umíš si svůj pracovní den efektivně zorganizovat, dokážeš si určit priority, dodržuješ stanovené termíny a dotahuješ věci do konce
- máš velmi dobrou znalost PC (Google Workspace, MS Office)
- rád se učíš novým věcem a jsi týmový hráč
- jsi flexibilní, aktivní řidič a máš čistý trestní rejstřík