asistentka, backoffice
EASYFLYERS Logistics CZ s.r.o.
- Praha 6
- 35 000 - 42 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance,
- příprava podkladů pro jednání, porady apod.
- zpracování zpráv z jednání, porad apod.
- komunikace s obchodními partnery,
- vyřizování obchodní korespondence
- správa došlé a odeslané pošty
- péče o návštěvy
- vedení diáře nadřízeného zaměstnance,
- tvorba reportů, statistik, prezentací,
- archivace dokumentů,
- vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky, zajišťování chodu kanceláře
- připravuje reporty a podklady pro vedení společnosti a management
AJ na komunikační úrovni (slovem i písmem)Nabízíme příjemný kolektiv
časová flexibilitaVhodné pro Absolventy.Jiná sdělení nástup co nejdříveMáte zájem o nabídku asistentka, backoffice ?Vaše odpověď přijde správné osobě:
Petr Bláha z EASYFLYERS Logistics CZ s.r.o.
Easypráce