Úřednice/úředník na úseku ekonomické agendy odboru školství, mládeže a sportu

  • Vysočina
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 13 dny
  • Snadno podejte žádost
Úřednice/úředník na úseku ekonomické agendy odboru školství, mládeže a sportuO násKraj Vysočina - Veřejná správa. Samozřejmostí by měl být kvalitní výkon přenesené působnosti, tedy toho, čím kraje pověřil stát. Musíme dbát o to, abychom konali nestranně a nezávisle, podle zákonů a dalších právních předpisů. Musíme si být vědomi velké odpovědnosti při rozhodování. Každý úředník by měl usilovat o to, aby byl uznáván veřejností i spolupracovníky nejen jako výtečný odborník, ale i jako dobrý člověk - pro jeho osobnostní kvality.Základní údaje Title: Úřednice/úředník na úseku ekonomické agendy odboru školství, mládeže a sportu
Místo působení: Vysočina
Obor: Ekonomika a účetnictví
Datum: 15.04.2024PopisBudete mít s kolegyní/kolegou na starosti kompletní ekonomické zabezpečení činnosti škol a školských zařízení zřizovaných Krajem Vysočina (dále jen „organizace“) v kalendářním roce. Za tím účelem budete zjišťovat provozní a investiční potřeby organizací zejména v procesu tvorby rozpočtu kraje, ale i v průběhu kalendářního roku, a v rámci stanovených finančních mantinelů navrhovat příspěvek na provoz a investiční příspěvek jednotlivým organizacím.Investiční záměry (rekonstrukce a nová výstavba pro činnost organizací, plánované opravy) a požadavky na vybavení IT budete koordinovat a konzultovat s odborem majetkovým a odborem informatiky. S ohledem na povahu potřeby budete činnosti konzultovat i s jinými útvary krajského úřadu. Pro účely střednědobého plánování bude spolu s odborem majetkovým veškeré potřeby evidovat v příslušné aplikaci.Zároveň budete v průběhu roku s organizacemi, ostatními odděleními a jinými útvary krajského úřadu spolupracovat na:
  • tvorbě komplexního finančního plánu na kalendářní rok a v případě potřeby i na jeho úpravě s ohledem na vnitřní i vnější okolnosti,
  • vytvoření střednědobého plánu činnosti,
  • řešení požadavků na změnu v rejstříku škol a školských zařízení,
  • řešení organizačních změn u organizací,
  • metodických materiálech týkajících se hospodaření organizací,
  • zajišťování stanovisek, podkladů a informací pro další rozhodování samosprávy,
  • řešení dotazů od organizací.
Budete také samostatně monitorovat hospodaření organizací, zjišťovat nedostatky, předkládat dále souhrnné zprávy, tvořit ekonomické reporty, navrhovat nová řešení a nápravná opatření. V případě potřeby se budete účastnit kontrol hospodaření organizací a provádět řídicí kontrolu ve smyslu zákona o finanční kontrole.požadujeme:
  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo v bakalářském studijním programu
  • základní znalost principů vedení účetnictví a výkaznictví podle zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů
  • orientaci v problematice účetního výkaznictví a oblasti finančního plánování a kontroly
  • základní orientaci v hospodaření příspěvkových organizací
  • schopnost naplno používat kancelářský SW (MS Office, zejména WORD, EXCEL)
  • orientaci ve veřejné správě (orgány, působnost)
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • výborné logické a analytické schopnosti
  • odpovědnost a samostatnost při plnění svěřených pracovních úkolů
  • schopnost práce v týmu a koordinace pracovních činností
  • ochotu neustále se učit nový věcem a pracovat pod časovým tlakem
  • vlastní iniciativu při výkonu svěřené agendy
  • řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
  • vzdělání ekonomického nebo technického zaměření
  • pracovní zkušenosti v oblasti reportingu nebo controllingu
  • vyjednávací dovednosti
  • orientace v problematice vzdělávání, ve vzdělávací soustavě ČR a financování regionálního školství
  • základní orientace ve fázích stavebního řízení
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost (orientace v problematice) rozpočtové skladby
nabízíme:
  • perspektivní pozici s možností seberealizace
  • velmi pestrou pracovní náplň
  • zázemí stabilní organizace
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zahájení pracovního poměru možné od června 2024
  • plný pracovní úvazek
  • 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
  • trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
  • vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
  • moderní pracoviště a jeho vybavení
  • pozici vhodnou i pro absolventy, kteří prokážou požadované schopnosti a dovednosti
Úplné znění inzerátu společně s bližšími informacemi najdete na www stránkách Kraje Vysočina v sekci KARIÉRA. Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 9. 5. 2024 do 12.00 hod.BenefityHomeoffice
Hradi'me vstupni' le'kařskou prohli'dku
Levnějši' telefonova'ni' pro rodinu a bli'zke'
Odborné vzdělávání
Podporu osobního rozvoje a postupu
Přátelský kolektiv
Pružná pracovní doba
Při'spěvek na penzijni' připojištěni'
Sick days
Zázemí stabilní společnosti

ameba