Obsah inzerátu:Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře a dilčích administrativních úkonů, příprava techniků, zpracování dokladů.Písemná a telefonická komunikace se zákazníky. Práce s interním sofwarovým systémem.Požadujeme minimálně středoškolské vzdělání s maturitou , velmi dobré organizační a komunikační schopnosti. Schopnost samostatného a logického uvažování.Čtení technických výkresů. Uživatelská znalost MS Office. Zaměstnanecké výhody: Benefity - finanční bonus / prémie, kariérní růst. Pružná pracovní doba. Příspěvek na stravování. Přátelské prostředí. Máte zájem stát se součástí našeho týmu? Zašlete nám svůj životopis na e-mailovou adresu: iva.nemeckova@m-services.cz. Ozveme se vám do týdne od přijetí životopisu. Těšíme se na spolupráci s Vámi. Tým M_SERVICES s.r.o.