customer service specialist with eng and de (m/ž)
Randstad
- Tachov, Plzeňský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- poskytování služeb zákazníkům prostřednictvím e-mailu, chatu, telefonu a sociálních médií
- budete s profesionálním přístupem řešit dotazy a požadavky zákazníků - mezi běžné úkoly může patřit řešení problémů týkajících se zásilek, plateb, reklamací, vrácení zboží a informací o produktech
- zákazníkům budete poskytovat užitečné tipy a doporučení - budete jim pomáhat efektivně využívat naše služby nebo kombinovat naše produkty - např. náš AI Imaginator
- orientace v portfoliu produktů a služeb a pomoc zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti
- komunikace bude v angličtině a němčině se zákazníky především v německy mluvících zemích
- budete v každodenním kontaktu s kolegy z oddělení designu, marketingu, prodeje a dalšími kolegy
- komunikace bude probíhat především prostřednictvím e-mailu, ale často se budete setkávat online prostřednictvím MS Teams nebo přijímat telefonáty
- práce v dynamickém mezinárodním prostředí rozvíjející se společnosti, kde budete denně aktivně používat cizí jazyk.
- možnost home office
- možnost zaměstnání na částečný úvazek
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- občerstvení na pracovišti - káva, čaj, celodenní hydratace a pravidelný přísun ovoce
- přátelský kolektiv a kolegy, kteří vás podpoří
- neformální pracovní prostředí
- firemní akce - na Vánoce, letní grilování a mnoho dalšího
- určitě potřebujeme Vaší empatii a milý přístup k zákazníkovi, samostatnost i týmovost
- plynulá komunikace v angličtině a němčině je must have
- baví Vás komunikovat po telefonu
- schopnost efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou výhodou
- denní práce s MS Office (Outlook, Excel, Word)
ukázat více