
Specialista provozu terminálů
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Sledovat kvalitu našich služeb a přicházet s návrhy na jejich zlepšení
- Nastavovat a vyhodnocovat standardy kvality služeb (SLA) – od analýz až po komunikaci se zákazníky
- Řídit nebo se podílet na projektech, které zlepšují služby provozu
- Zajišťovat kvalitu služeb pro PRM (imobilní cestující se speciálními potřebami) – od konceptů po trendy
- Sledovat procesy odbavení cestujících, čistotu prostor a funkčnost letištních systémů
- Zpracovávat statistiky a přehledy týkající se zpoždění letadel nebo využití technologií (CUSS, self check-in)
- Reprezentovat Letiště Praha na mezinárodních workshopech a jednáních
- Vzdělání: VŠ nebo SŠ s minimálně 5 lety praxe v letecké dopravě
- Znalosti:
- Orientace v leteckém provozu a službách
- Angličtina na úrovni min. B2 (středně pokročilý)
- Čeština na úrovni C1
- Pokročilá znalost MS Office, letištních systémů (OMAN, TAS)
- Prokazatelná zkušenost s SLA
- Dovednosti:
- Analytické a organizační schopnosti
- Klientský přístup a týmová spolupráce
- Flexibilita a důvěryhodnost
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- ŘP sk. B (aktivní řidič)
- Těšit se můžete na úžasnou atmosféru a práci v zajímavém inovativním prostředí mezinárodního letiště, spoustu benefitů a dalších výhod, 5 týdnů dovolené i zázemí velké společnosti
- Pracovní dobu máme pružnou 7,5 hod denně a oběd, který si můžete dát za zvýhodněnou cenu v naší zaměstnanecké restauraci s výhledem na letadla
- Další benefity si vybíráte v CAFETERII, kde ročně dostáváte 20.000 Kč (Flexipasy, Multisport karta, masáže přímo na letišti, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.)
- Také vás nemine 13. mzda
- Dostáváme příspěvek na penzijní připojištění i pojistku na „blbost“
- Angličtinu si zdokonalujeme v jazykových kurzech
- V neposlední řadě můžete využít zvýhodněné zaměstnanecké letenky, slevy v letištních obchodech a mnoho dalšího
- Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi