Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií (FEKT) je jednou z největších a nejstarších na Vysokém učení technickém v Brně. V různých studijních programech studuje na fakultě více než tři tisíce studentů, což z nás dělá největší elektrofakultu nejen v České republice, ale i na Slovensku.V rámci studia se věnujeme nejen teorii, ale hlavně praxi v našich moderních laboratořích. Kromě výchovy příští generace odborníků je pro nás důležitý i výzkum. Nejen, že naši vědci pracují na celé řadě celonárodních i mezinárodních projektů, ale řada jejich smluvních výzkumů přinesla praktické výsledky, které bez nadsázky mění svět.Na děkanátu fakulty se podílíme na vědecké činnosti administrativní podporou. Neustále se snažíme zlepšovat kvalitu poskytovaných služeb. V současné době hledáme aktivní a komunikativní osobnost, kterou baví prodávat výsledky výzkumné činnosti, vypořádá se s nutnou administrativou a neostýchá se spolupracovat s akademickými pracovníky.Děkan Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií Vysokého učení technického v Brně vyhlašuje přijímací řízení na obsazení pracovní pozice Manažer/ka podpory prodeje s přesahem do transferu znalostí pro pracoviště děkanátu.Hlavní oblast a činnosti, za které budete spoluodpovědný/á:Podpora prodeje/hospodářské činnosti ústavů:
podpora vytváření cenových nabídek,
zpracování kalkulace ceny,
zpracování obchodních podmínek pro konkrétní zakázku,
vytvoření podkladů pro sjednání smlouvy,
účast na obchodních jednáních,
poskytování podmínek pro vznik fakultních start-up a spin-off firem.
Spolupráce se zaměstnanci fakulty:
s akademickými a administrativními pracovníky ústavů,
s právníkem fakulty,
s ekonomickým oddělením.
Podpora transferu znalostí:
evidence duševního vlastnictví,
vykazování vědeckých výsledků,
jednání s patentovým úřadem a patentovými kancelářemi.
Jaká je naše představa o vhodné/m kandidátovi/tce?
vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru, oboje výhodou,
prokazatelná zkušenost s oblastí výzkumu a vývoje,
dobrá znalost prostředí MS Office (Word, Excel, Outlook),
znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2,
výborné komunikační dovednosti a týmová spolupráce,
aktivní a flexibilní postoj k práci,
spolehlivost, systematičnost, organizační schopnosti, ochota učit se nové věci.
Co může zvýšit šanci na úspěch:
zkušenosti, popř. orientace v univerzitním prostředí,
znalost procesu evidence duševního vlastnictví,
aktivní zkušenosti s prodejem.
Co získáte, když budete pracovat u nás?
pracovní úvazek 40 hodin/týden,
pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s výhledem na dobu neurčitou,
zázemí úspěšné, stabilní a prestižní instituce oceněné HR Award,
podporu dalšího vzdělávání a rozvoje,
pružnou pracovní dobu a přátelské pracovní prostředí,
možnost uplatnit vlastní kreativitu,
miniškolka Edisonka pro děti zaměstnanců,
zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravu, 6 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, nebo dlouhodobý investiční produkt, Edenred karta, zvýhodněné volání, bezedný kelímek a jiné).
K přihlášce přiložte:
profesní životopis s přehledem dosavadní praxe,
motivační dopis,
kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Nástup od 1.10.2025 nebo dohodou, adresa pracoviště: Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií, Technická 10, Brno.Přihlášku doplněnou o požadované dokumenty zasílejte elektronicky odpovědí na inzerát v termínu do 5.9.2025.