Specialista*ka kampaní pro firemní zákazníky (CVM Specialist)

Vodafone

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 24 dny
Charakteristika poziceHledáme parťáka*parťačku, kteří se nebojí posouvat věci dopředu. Pokud tě baví vytvářet a zlepšovat zákaznickou komunikaci, chceš objevovat nové možnosti, jak automatizovat kampaně a inovovat procesy, u nás najdeš přesně tu správnou výzvu. Čeká tě implementace nového marketingového nástroje, spolupráce napříč týmy a spousta prostoru pro vlastní nápady.Co u nás budeš dělat?
  • Navrhovat, optimalizovat a vyhodnocovat kampaně pro firemní zákazníky – tvým cílem bude lepší zákaznická zkušenost díky přesnému cílení, kvalitní leady pro náš Sales a relevantní komunikace.
  • Hrát klíčovou roli při implementaci nástroje Eloqua – adaptace platformy a migrace kampaní ze stávajícího systému bude tvůj hlavní projekt v prvním roce.
  • Aktivně zlepšovat zákaznickou zkušenost – budeš přemýšlet, kdy a jaký produkt zákazníkům nabídnout, aby jim to dávalo smysl a přinášelo hodnotu.
  • Automatizovat komunikaci – na základě chování zákazníků navrhovat scénáře, které pokryjí celý life-cycle management.
  • Objevovat nové možnosti oslovení – hledat inovativní formy kampaní i nové komunikační kanály.
  • Úzce spolupracovat s týmy napříč firmou – od salesu přes marketing, IT, projekty až po procesní oddělení.
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
  • Alespoň 2 roky zkušeností – ideálně v kampaňovém managementu, marketingu nebo zákaznické zkušenosti.
  • Zkušenost s nástrojem Eloqua nebo implementací podobného marketingového řešení je velkou výhodou.
  • Základní přehled o životním cyklu zákazníka a chuť ho posouvat dál.
  • Komunikativní angličtinu – implementace nového nástroje bude probíhat v úzké spolupráci s kolegy z globálního týmu.
  • Schopnost navrhnout a realizovat efektivní kampaně, rychle se zorientovat a dotahovat věci do konce.
Nabízíme
  • Aktuálně můžeme pracovat až 3 dny z domova, 2 dny v kanceláři.
  • U nás si všichni tykáme a nepotrpíme si úplně na dress code..Ostatně koukni klidně na náš Atmoskop profil, ať získáš více informací o kultuře Vodafonu.
  • Můžeš si u nás užít 5 týdnů dovolené a navíc ještě 5 Personal days na cokoli.
  • Pěkný roční bonus k základní mzdě.
  • Když Vodafone, tak naplno – dostaneš mobil a k tomu skvělý tarif Vodafone Neomezený, přihodíme i 22 000 benefitních bodů v naší cafeterii a spoustu dalšího.
  • Příspěvek na stravování 110 Kč za každý odpracovaný den od nás dostaneš přímo jako součást výplaty.
  • Novopečení tatínci a partnerky maminek získají 16 týdnů placeného volna.
  • Maminkám při odchodu na mateřskou dovolenou dorovnáváme po dobu 16 týdnů rozdíl mezi jejich mzdou a peněžitou pomocí od státu.
  • Během roku můžeš využít 2 dny na dobrovolnictví, každý čtvrt rok Tě bude čekat Spirit day - den, který můžeš věnovat svému rozvoji.
  • Když by bylo potřeba přeci jen zaskočit do kanceláře, najdeš nás na trase metra, a to dokonce hned u vstupu – sídlíme totiž na Stodůlkách. V budově a okolí najdete vše potřebné.
A na závěr:Ve Vodafonu vytváříme prostředí, kde může každý dosahovat nejlepších výsledků a být sám sebou. Je pro nás důležité, aby se kolegové cítili dobře bez ohledu na pohlaví, věk, zdravotní omezení nebo sexuální orientaci či genderovou identitu. Nesoustředíme se na to, co nás rozděluje, ale na to, co nás spojuje. Chceme, aby se k nám přidali ti nejlepší lidé a posunuli firmu dál. Jsme si vědomi důležitosti flexibility, ať už z pohledu práce z domova nebo zkrácených úvazků, a proto je tento styl součástí naší firemní kultury.

Vodafone