Hledáme parťáka/parťačku, který/á dokáže zkrotit chaos, uhlídat balíky a ještě se u toho nezblázní.Co budete dělat? Šéfovat nakládkám a vykládkám tiskovin (prostě budete mít přehled, co, kam a kdy jede). Sestavovat denní plán rozvozu, aby všechno klapalo jako hodinky. Kontrolovat, že je všechno správně zabalené a označené (a nic necestovalo inkognito). Vést papírovou i elektronickou stopu - dodací listy, štítky, palety. Vyhodnocovat, jak dopravit věci nejrychleji, nejlevněji a nejspolehlivěji. A samozřejmě koordinovat sklad a lidi kolem.Požadujeme: Co potřebujeme od vás? Praxi v logistice nebo ve skladu - bez toho to fakt nepůjde. Zkušenost s vedením lidí. Časovou flexibilitu (občas je potřeba improvizovat). Pečlivost, spolehlivost a chuť dotahovat věci do konce.
počet míst - 1
Nabízíme: Co nabízíme my? Pracovní dobu, která není klasické „od-do“ - střídání ranní a odpolední směny po jednom dni, 1x za 14 dní neděle, pátek volno. Férovou mzdu od 32 000 Kč/měsíc. Stravenkovou kartu (plně hrazenou námi, takže oběd jde na nás). Edenred benefits card - protože odměna nemusí být jen výplata. Příspěvek na penzijko (myslíme i na vaši budoucnost). Kolektiv, který si umí pomoci i zasmát. Nástup ihned, nebo až se domluvíme. Délka pracovního poměru: do cca 02/2026. Jestli máte rádi pořádek v dopravě a papírech, ale taky trochu akce a řízení lidí, ozvěte se nám. Tahle pozice je pro chlapy i ženy, kteří se nezaleknou slova logistika.