Specialista zákaznické péče CZ/PL - Pasivní linka (A653)

  • Liberec, Liberecký
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 28 dny
Košík.cz je český internetový supermarket, který umožňuje zákazníkům pohodlně nakupovat potraviny a další spotřební zboží online. Nabízíme široký sortiment produktů, včetně čerstvých potravin, drogerie, nealkoholických nápojů a dalších spotřebních zboží.PopisJsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.🛒Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z oddělení Call Center v Liberci, do kterého aktuálně hledáme na pozici Specialista zákaznické péče PL nového plynně polsky a česky hovořícího kolegu/kolegyni, jehož/jejíž rolí bude pomáhat naším zákazníkům, aby vždy měli z online nákupů na Košíku ty nejlepší zážitky.💜Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?
  • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
  • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
  • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
PožadujemeCo u tebe hledáme?
  • Schopnost komunikace polsky a česky slovem i písmem - s našimi polskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
  • Nevadí ti práce i o víkendech nebo ve večerních hodinách.
  • Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
  • Nebojíš se učit ovládat nové programy.
  • Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
NabízímeA co ti za to nabízíme?
  • Nástup možný ihned.
  • Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
  • Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Stravenkový paušál.
  • MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
  • Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
  • VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
  • Příspěvek na výuku cizích jazyků.
  • Odměna za odpracované roky.
  • Firemní akce a teambuildingy.
  • Zvýhodněné tarify od O2 family.
  • Moderní kanceláře v budově Millenium.

JenPráce