Specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností mhmp

Magistrat Hlavniho mesta Praha

  • Praha
  • 128,00 Kč za hodinu
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 3 dny
Požadavky
  • VŠ Mgr./Bc.
  • znalosti v oblasti bezpečnosti informací (norma ISO 27001)
  • znalost zákona o hlavním městě Praze
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
  • organizační schopnosti
  • systematický přístup a analytické schopnosti
  • výhodou zkušenosti a praxe z oblasti systému řízení kontinuity činností (BCMS), případně se zpracováním analýzy rizik
Náplň práce
  • zodpovědnost za zpracování plánů kontinuity pro zachování činností Magistrátu a jeho odborů
  • kontrola aktuálnosti a funkčnosti jednotlivých plánů kontinuity
  • zpracování analýzy rizik a dopadů
  • spolupráce na tvorbě a aktualizacích havarijních plánů
  • realizace opatření zvyšujících úroveň bezpečnosti informací (spolupráce na implementaci ISMS dle ČSN/ISO 27001) za krizových stavů, mimořádných událostí a větších bezpečnostních incidentů, kdy je nutné postupovat dle plánů kontinuity
  • implementace opatření z ČSN/ISO 22301 k systému řízení kontinuity činností do prostředí Magistrátu a kontrola jejich dodržování
Nabízíme
  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené (předpokládaný nástup: září 2025)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo na níže uvedeném odkaze.https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXXCAML%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXXCAML/UD_volne-misto_BEZ_specialista-zajisteni-kontinuity_2637_VM20-25.pdfV případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 11. 9. 2025 na adresu posta@praha.eu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT - výběrové řízení - specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností/VM20/25/S/PER.Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.Název firmyMagistrát Hlavního města PrahaKontaktní osoba:
Andrea Živná
E-mail:×Ještě moment, prosím...Už vám žádná nabídka práce neuteče!Vyzkoušejte odběr nových nabídek práce na e-mail. Vyplatí se to!Zasílání lze kdykoliv upravit nebo jednoduše zrušitJobsik.cz vám bude max. 1x denně posílat nové nabídky z regionu Praha a okolí.
Po odeslání bude provozovatel Jobsik.cz zpracovávat a spravovat vložené osobní údaje.Po odeslání registračního formuláře bude provozovatel webu Jobsik.cz firma INET-SERVIS.CZ, s.r.o. (IČ: 27523209) (dále jen Správce) zpracovávat a spravovat uvedené osobní údaje za účelem zasílání odkazů s pracovními nabídkami na uvedenou emailovou adresu dle zvolených kritérií. Základní doba platnosti služby a s tím související doba zpracování poskytnutých osobních údajů je 2 roky od odeslání osobních údajů. Tuto lhůtu můžete kdykoliv předčasně zkrátit a nebo naopak prodloužit. INET-SERVIS.CZ, s.r.o. bude postupovat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679.Beru na vědomí, že poskytnutím osobních údajů Správci mám právo na: (I) na přístup k osobním údajům, (II) na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (III) podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, (IV) požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, (V) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů, (VI) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, (VII) na přenositelnost údajů a (VIII) právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků.

Jobsik