
Homecare Repair Account Manager
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Zajišťovat opravy a servis POC zařízení (Portable Oxygen Concentrators = koncentrátory), od komunikace se zákazníky až po spolupráci s továrnou, servisními středisky a regulačními týmy
- Tvořit obchodní nabídky a pravidelně je aktualizovat na základě zpětné vazby zákazníka a interních týmů
- Identifikovat slabá místa, přinášet podněty a návrhy na zlepšení procesů a služeb
- Koordinovat opravy s cílem zkrátit dodací lhůty a zajistit maximální provozuschopnost přístrojů
- Spolupracovat se servisními centry, školit a předávat zpětnou vazbu od zákazníků
- Zodpovídat za splnění či překročení rozpočtu
- Budovat a rozvíjet vztahy s klíčovými evropskými zákazníky
- Spousta cestování, přibližně 50 % pracovní doby
- Pracovat na dálku (např. z Prahy), 1-2× měsíčně návštěva závodu v Chotěboři
- VŠ vzdělání - ideálně v oblasti obchodu, techniky, inženýrství, farmacie nebo přírodních věd
- Minimálně 5 let praxe v oblasti poprodejních služeb, servisu nebo řízení vztahů se zákazníky - nejlépe z prostředí zdravotnických prostředků, průmyslu nebo výroby
- Plynulou angličtinu (využijete na denní bázi, i výběrové řízení probíhá v AJ)
- Zkušenost s optimalizací servisních procesů a zvyšováním zákaznické spokojenosti při zachování nákladové efektivity
- Excelentní komunikační dovednosti, přirozenou schopnost navazovat vztahy, energickou a aktivní osobnost, která se nebojí vystupovat
- Samostatnost, strukturovanost, smysl pro detail, schopnost navrhovat a zavádět zlepšení
- Ochotu a schopnost často cestovat po Evropě
- Odpovědnou a pestrou roli s vysokým dopadem na kvalitu služeb
- Možnost navrhovat vlastní řešení a realizovat změny v rámci mezinárodní organizace
- Remote spolupráci, flexibilní pracovní dobu a zázemí silné společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení a cestovní náhrady
- Mobil a notebook je samozřejmostí
- Lokalita působení: Praha a Evropa