Back Office Specialist

Alliance Healthcare

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 23 dny
Do našeho týmu zajištující řízení sítě více než 300 nezávislých lékáren hledáme nového kolegu / kolegyni.Co Vás u nás čeká:
  • Administrativní podpora oddělení – evidence smluv, fakturace, zadávání dat do systému, zajištění měsíční výplaty benefitů lékárnám, spolupráce na měsíční finanční závěrce.
  • Správa interních evidencí – seznamy lékáren, rozdělovníky k letákovým akcím a jiným marketingovým kampaním.
  • Správa marketingových materiálů – kontrola skladových zásob, zajištění pravidelné i ad-hoc distribuce na lékárny (komunikace s centrálním skladem), komunikace s distributorem v rámci zajištění roznosu letáků ve spádových oblastech lékáren.
  • Spolupráce na organizaci eventů a jiných kongresových akcí Alphega.
Co od Vás očekáváme?
  • SŠ vzdělání
  • Pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail
  • Příjemné vystupování, aktivní přístup k práci
  • Uživatelskou znalost práce s PC, kladný vztah k Excelu
Co Vám můžeme nabídnout?
  • Práce ve stabilní společnosti – úspěšně fungujeme na trhu přes 30 let
  • Různorodá, odpovědná a samostatná práce
  • Stanete se součástí přátelského kolektivu
  • Stravenkový paušál ve výši 90 Kč za odpracovaný den (s výplatou na Váš účet)
  • Firemní kantýna
  • Karta MultiSport se zaměstnaneckým doplatkem pouze 410 Kč/měsíc, včetně možnosti doprovodných karet
  • Slevy na produkty v zaměstnanecké lékárně
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • 25 dní dovolené
  • Parkování v areálu firmy zajištěno
Pracovní smlouva: Na dobu určitou (zástup za MD/RD)V případě, že Vás nabídka oslovila, zašlete nám Váš strukturovaný profesní životopis, prostřednictvím odpovědního tlačítka.

Alliance Healthcare