
Back Office Specialist
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Administrativní podpora oddělení – evidence smluv, fakturace, zadávání dat do systému, zajištění měsíční výplaty benefitů lékárnám, spolupráce na měsíční finanční závěrce.
- Správa interních evidencí – seznamy lékáren, rozdělovníky k letákovým akcím a jiným marketingovým kampaním.
- Správa marketingových materiálů – kontrola skladových zásob, zajištění pravidelné i ad-hoc distribuce na lékárny (komunikace s centrálním skladem), komunikace s distributorem v rámci zajištění roznosu letáků ve spádových oblastech lékáren.
- Spolupráce na organizaci eventů a jiných kongresových akcí Alphega.
- SŠ vzdělání
- Pečlivost, spolehlivost, smysl pro detail
- Příjemné vystupování, aktivní přístup k práci
- Uživatelskou znalost práce s PC, kladný vztah k Excelu
- Práce ve stabilní společnosti – úspěšně fungujeme na trhu přes 30 let
- Různorodá, odpovědná a samostatná práce
- Stanete se součástí přátelského kolektivu
- Stravenkový paušál ve výši 90 Kč za odpracovaný den (s výplatou na Váš účet)
- Firemní kantýna
- Karta MultiSport se zaměstnaneckým doplatkem pouze 410 Kč/měsíc, včetně možnosti doprovodných karet
- Slevy na produkty v zaměstnanecké lékárně
- Příspěvek na penzijní připojištění
- 25 dní dovolené
- Parkování v areálu firmy zajištěno