Obsah inzerátu:DEÁLNÍ KANDIDÁT/KA: - středoškolské vzdělání v oboru - výpis z rejstříku trestů - praxe v dané oblasti nutná - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokladních dokladů, párování - evidence majetku - podklady pro konsolidaci - tvorba podkladů pro roční závěrku - příprava podkladů pro audit - ostatní běžné účetní operace - komunikace s kolegy - ostatní administrativní činnost - ostatní povinnosti na základě přidělených úkolů výhody: 5 týdnů dovolené, 2 dny placeného volna, příspěvek na stravování, MultiSportka, po roce zaměstnání příspěvek na životní pojištění, penzijní spoření, další finanční ohodnocení ke mzdě a řada dalších 20-40 hod týdně, mzda dle úvazku kontakt telef. 415242414, nebo email: katerina.sucha@nlo.agel.cz