Obsah inzerátu:Náplň práce: - Tvorba a evidence smluv z oblasti věcných břemen - Podávání návrhů na vklady věcných břemen na katastr nemovitostí - Komunikace s vlastníky pozemků a s provozovatelem distribuční soustavy - Zajišťování administrativních úkonů pro projekční oddělení - např. žádosti o vyjádření existence sítí technické infrastruktury, jejich evidence Požadavky: - SŠ vzdělání (způsobilé administrativě nebo související obor výhodou) - Dobrá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook) - Pečlivost, spolehlivost, schopnost komunikace s různými partnery - Zkušenost s administrativní agendou - výhodou (např. stavební dokumentace, úřady) Co nabízíme: - Stabilní pracovní prostředí s dlouholetou tradicí v oboru - Možnost profesního rozvoje v dynamickém technickém týmu - Standardní sociální benefity (např. 5 týdnů dovolené, školení, stravenky - dle interní nabídky společnosti) - Podpora odborného růstu a interního vzdělávání - Výběrovou kávu na pracovišti