REFERENT/KA (ADMINISTRÁTOR) VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK

Dopravní podnik hl. m. Prahy

  • Praha
  • 66 300 - 79 200 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Vaším úkolem bude:
  • Komplexně zajišťovat a metodicky vést oblast veřejných zakázek, včetně evidence.
  • Tvůrčím způsobem řešit náročné obchodní úkoly zcela zásadního významu pro DP.
  • Komplexně zpracovávat konkrétní obchodní smlouvy nebo dodatky k těmto smlouvám.
  • Vést agendu uzavřených obchodních smluv, zakládat kontrakty k uzavřeným smlouvám, spolupracovat s Registrem smluv.
  • V souvislosti s veřejnými zakázkami komunikovat s dodavateli a externími administrátory (organizátory) veřejných zakázek.
  • V souladu s právními předpisy a vnitřními normami, řídit a koordinovat proces zpracování veřejných zakázek.
  • Komplexně zajišťovat odbornou podporu hodnotícím komisím.
  • Samostatně zpracovávat a organizovat veřejné zakázky formou JŘBU.
  • Kontrolovat dodržování povinností a závazků vyplývajících z veřejných zakázek.
  • Komplexně zajišťovat a kontrolovat zveřejňování povinné dokumentace na stránkách OPPK
  • V souvislosti se zakázkami, hrazenými z fondů OPD, OPPK komunikovat a zajišťovat jejich projednávání s Magistrátem hl. m. Prahy.
  • Samostatně pracovat s příslušným elektronickým nástrojem zadavatele a Věstníkem veřejných zakázek.
  • Pravidelně vyhodnocovat stav řešených veřejných zakázek, identifikovat ty, které nepokračují standardně, informovat o nich nadřízeného a navrhovat nápravná opatření.
  • V souladu s pracovní smlouvou plnit další úkoly uložené nadřízeným zaměstnancem, které odpovídají organizačnímu začlenění a funkčnímu zařazení.
Co od Vás očekáváme:
  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, obchodu nebo práva
  • Znalosti zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek - aktivní znalost procesu administrace veřejných zakázek
  • Prokazatelnou praxi v oblasti zadávání veřejných zakázek - minimálně 2 roky na pozici administrátora veřejných zakázek či kontroly veřejných zakázek a dobrou znalost aktuální situace na trhu
  • Výborná uživatelská znalost Windows, Word, Excel, Outlook, SAP/R3
  • Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
  • Aktivní přístup k řešení problémů
  • Loajalitu; schopnost týmové spolupráce
  • Časovou flexibilitu
  • Trestní bezúhonnost
Pozice je vhodná pro OZP - další informace:
  • Pružná pracovní doba
  • Práce náročná na zrak – práce se zobrazovací jednotkou PC celý den
  • Práce vyžadující kontakt s kolegy a se zaměstnanci společnosti
  • Práce vyžadující komunikaci – celodenní přijímání a odbavování telefonických hovorů, osobní komunikace se zaměstnanci, vyřizování e-mailové a písemné korespondence
  • Práce vyžadující studování dokumentů v papírové podobě, scanování dokumentů , archivaci dokumentů
  • Práce s častými možnými změnami požadavků - chození po budově, chození mimo pracoviště
Nabízíme:
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení smlouvy
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Výkonnostní odměnu
  • Dlouhodobé výkonnostní odměny
  • Délku týdenní pracovní doby 37,5 hod.
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
Nabízíme zaměstnanecké benefity:
  • Výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky
  • Doplňkové penzijní spoření, penzijní připojištění nebo Dlouhodobý investiční produkt po roce výkonu práce v hodnotě 1 700 Kč/měsíc
  • 3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days)
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 140 Kč nebo stravenkového paušálu v hodnotě 80 Kč/1 příspěvek
  • Možnost výběru mezi volnočasovými poukázkami ve výši 4 000 Kč/rok nebo příspěvku na doplňkové penzijní spoření, penzijní připojištění nebo na dlouhodobý investiční produkt ve výši 5 000 Kč/rok
  • Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 8 000 Kč/rok
  • Možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy
  • Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí
Upřesnění:
  • Pracoviště: Praha (Sokolovská 42, Praha 9)
  • Jednosměnný
  • Nástup dle dohody (nejdříve od 1.9.2025)
  • Informace dostupné na telefonním číslo 800 220 020

Dopravní podnik hl. m. Prahy