Komplexně zajišťovat a metodicky vést oblast veřejných zakázek, včetně evidence.
Tvůrčím způsobem řešit náročné obchodní úkoly zcela zásadního významu pro DP.
Komplexně zpracovávat konkrétní obchodní smlouvy nebo dodatky k těmto smlouvám.
Vést agendu uzavřených obchodních smluv, zakládat kontrakty k uzavřeným smlouvám, spolupracovat s Registrem smluv.
V souvislosti s veřejnými zakázkami komunikovat s dodavateli a externími administrátory (organizátory) veřejných zakázek.
V souladu s právními předpisy a vnitřními normami, řídit a koordinovat proces zpracování veřejných zakázek.
Komplexně zajišťovat odbornou podporu hodnotícím komisím.
Samostatně zpracovávat a organizovat veřejné zakázky formou JŘBU.
Kontrolovat dodržování povinností a závazků vyplývajících z veřejných zakázek.
Komplexně zajišťovat a kontrolovat zveřejňování povinné dokumentace na stránkách OPPK
V souvislosti se zakázkami, hrazenými z fondů OPD, OPPK komunikovat a zajišťovat jejich projednávání s Magistrátem hl. m. Prahy.
Samostatně pracovat s příslušným elektronickým nástrojem zadavatele a Věstníkem veřejných zakázek.
Pravidelně vyhodnocovat stav řešených veřejných zakázek, identifikovat ty, které nepokračují standardně, informovat o nich nadřízeného a navrhovat nápravná opatření.
V souladu s pracovní smlouvou plnit další úkoly uložené nadřízeným zaměstnancem, které odpovídají organizačnímu začlenění a funkčnímu zařazení.
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, obchodu nebo práva
Znalosti zákona 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek - aktivní znalost procesu administrace veřejných zakázek
Prokazatelnou praxi v oblasti zadávání veřejných zakázek - minimálně 2 roky na pozici administrátora veřejných zakázek či kontroly veřejných zakázek a dobrou znalost aktuální situace na trhu
Výborná uživatelská znalost Windows, Word, Excel, Outlook, SAP/R3
Pečlivost, zodpovědnost a samostatnost
Aktivní přístup k řešení problémů
Loajalitu; schopnost týmové spolupráce
Časovou flexibilitu
Trestní bezúhonnost
Pozice je vhodná pro OZP - další informace:
Pružná pracovní doba
Práce náročná na zrak – práce se zobrazovací jednotkou PC celý den
Práce vyžadující kontakt s kolegy a se zaměstnanci společnosti
Práce vyžadující komunikaci – celodenní přijímání a odbavování telefonických hovorů, osobní komunikace se zaměstnanci, vyřizování e-mailové a písemné korespondence
Práce vyžadující studování dokumentů v papírové podobě, scanování dokumentů , archivaci dokumentů
Práce s častými možnými změnami požadavků - chození po budově, chození mimo pracoviště
Nabízíme:
Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení smlouvy
Zajímavé finanční ohodnocení
Výkonnostní odměnu
Dlouhodobé výkonnostní odměny
Délku týdenní pracovní doby 37,5 hod.
Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
Nabízíme zaměstnanecké benefity:
Výrazně zlevněné zaměstnanecké jízdné i pro rodinné příslušníky
Doplňkové penzijní spoření, penzijní připojištění nebo Dlouhodobý investiční produkt po roce výkonu práce v hodnotě 1 700 Kč/měsíc
3 dny zdravotního volna s náhradou mzdy (tzv. sick days)
5 týdnů dovolené
Příspěvek na stravování formou stravenek v hodnotě 140 Kč nebo stravenkového paušálu v hodnotě 80 Kč/1 příspěvek
Možnost výběru mezi volnočasovými poukázkami ve výši 4 000 Kč/rok nebo příspěvku na doplňkové penzijní spoření, penzijní připojištění nebo na dlouhodobý investiční produkt ve výši 5 000 Kč/rok
Příspěvek na dětskou rekreaci až do výše 8 000 Kč/rok
Možnost čerpání výhod z kolektivní smlouvy
Zázemí velké společnosti s dlouholetou tradicí
Upřesnění:
Pracoviště: Praha (Sokolovská 42, Praha 9)
Jednosměnný
Nástup dle dohody (nejdříve od 1.9.2025)
Informace dostupné na telefonním číslo 800 220 020