
IT Analytik/čka – Treasury
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Komunikovat se zadavateli požadavků (např. procesní specialista, koncový uživatel) a ujasňovat jejich požadavky (business analýza)
- Komunikovat se zástupci ostatních IT systémů, IT provozem a externími dodavateli a nalézat společně vhodná řešení definovaných požadavků (IT analýza)
- Poskytovat konzultace a provádět komplexní technickou a systémovou podporu (oprava defektů/incidentů)
- Zkušenosti/businessová znalost treasury procesů (řízení a prognózy hotovosti a likvidity, řízení rizik, regulatorní výkaznictví, platby, atd.)
- Schopnost zastřešit a koordinovat realizaci změnových požadavků případně i upgrade systému.
- Analytické myšlení, komunikační a vyjednávací dovednosti, schopnost argumentovat a obhájit své řešení
- Pokročilou znalost SQL
- Zkušenosti s různými typy integrací mezi systémy (online i batch s větším důrazem na batchové zpracování)
- Pokročilou znalost anglického jazyka pro aktivní mluvenou i psanou komunikaci se zahraničním dodavatelem systému
- Povědomím o bankovních produktech a procesech
- Zkušeností s agilním prostředím
- Znalost CASE nástrojů (Enteprise Architect), UML, BPMN
- Znalostí JIRA a Confluence
- Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2024 jsme se umístili na 8. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
- Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme stravenkový paušál, příspěvek ke mzdě, na kartu MultiSport, penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt)
- Pracujeme v moderním prostředí s terasou s výhledem na Prahu, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing) a můžeme pracovat také formou homeoffice
- Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
- Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
- Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
- Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
- Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
- Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit
- Adresa pražské centrály, kde pracujeme – Brumlovka Business Center, Vyskočilova 1442/1b, Praha 4 – Michle
- Forma spolupráce výhradně na HPP (hlavní pracovní poměr), ne IČO
- Práci plně z domova (full remote) neumožňujeme
- The ability to communicate in the Czech or Slovak language is required (at least level B2)