Vedoucí Oddělení stavebního úřadu II Stavebního úřadu Magistrátu města Pardubic

Statutarni mesto Pardubice

  • Pardubice, Pardubický
  • 50 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 9 dny
Obsah inzerátu:Charakteristika vykonávané činnosti: - koordinace a usměrňování výkonu stavebního úřadu v působnosti magistrátu územně členěného statutárního města - vedení a řízení oddělení po stránce odborné a personální - výkon státní správy na úseku stavebního řádu - umísťování a povolování staveb Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání dle § 30a stavebního zákona vysokoškolské ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví, ekonomické obory, doprava, biologie, ekologie a životní prostředí, lesnictví a dřevařství, vědy o zemi, nebo právo - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkušenosti s vedením kolektivu výhodou - schopnost koncepčního a analytického myšlení - příjemné vystupování, komunikativnost - výtečné prezentační dovednosti, komunikativnost - praxe ve veřejné správě výhodou - řidičský průkaz sk. B výhodou Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku lze doručit v listinné či elektronické podobě. Přihlášku s přílohami v listinné podobě je nutné doručit nejpozději do 05.09.2025 osobně na podatelnu magistrátu - na adrese náměstí Republiky 12, Pardubice (do 14.30 hod. rozhoduje podací razítko podatelny magistrátu) nebo v téže lhůtě odeslat poštou (rozhoduje podací razítko pošty) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka - personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin je nutné označit textem „neotvírat“ a číslem a názvem výběrového řízení. Přihlášku s přílohami v elektronické podobě je nutné doručit nejpozději do 05.09.2025 prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky města Pardubice: ukzbx4z), případně e-mailem prostřednictvím epodatelny (adresa e-podatelny: posta@mmp.cz), a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné označit datovou zprávu číslem a názvem výběrového řízení. Přílohy musí být autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení magistrátu, tel.: 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, personální oddělení magistrátu, tel.: 466 859 471. https://pardubice.eu/vyberove-rizeni

Bezpersonálky