Hledáme zkušeného lídra – vedoucího operativy pobočky se znalostí angličtiny. Tato role je především o každodenní operativě: plánování, koordinaci a kontrole procesů, vedení menšího týmu a řízení činností subdodavatelů. Klíčové je umět sledovat náklady, mít přehled o výrobě i o aktuálním stavu zakázek a zajistit, aby zákazník dostal svou objednávku včas a v odpovídající kvalitě. Oceníme zodpovědného a organizačně silného kandidáta, který dokáže rychle reagovat na změny, přemýšlí v souvislostech a umí si udržet nadhled i v dynamickém prostředí - nejedná se o automotive! zajišťovat plynulý chod každodenních procesů na pobočce organizovat a řídit práci subdodavatelů tak, aby vše běželo podle plánu dohlížet na náklady, hledat rezervy a zvyšovat efektivitu mít pod kontrolou zakázky a jejich včasné dokončení být komunikačním uzlem mezi týmy a vedením vést, rozvíjet a motivovat menší tým spolupracovníků do 5 lidí