
Konzultant / Konzultantka centra služeb zákazníků
- Pardubice, Pardubický
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Pomáhat našim klientům a maximálně podporovat naše obchodníky, aby mohli poskytovat kvalitní služby.
- Komunikovat s klienty a obchodními zástupci - telefonicky a e-mailem (příchozí hovory)
- Vyřizovat požadavky
- Poskytovat administrativní a operativní podporu
- Jaké dovednosti oceníme?
- Jste absolvent/ka SŠ s maturitou
- Ovládáte práci na PC - pracujeme v Office 365 a interních systémech
- Komunikujete rád/a, efektivně a otevřeně
- Umíte dobře česky bez chyb
- Dokážete pracovat samostatně a zároveň jako nedílná součást týmu
- Vystupujete profesionálně a je na Vás spolehnutí
- Máte chuť pracovat, učit se a přijímat výzvy
- Zkušenosti ze zákaznického centra, pojišťovny nebo finančních služeb
- Znalost angličtiny
- Platné IDD zkoušk
- Ochota využívat AI, ochota práce s Microsoft Copilot a využívání ChatGPT
- Možnost pracovat v celosvětově největší pojišťovně
- Práci v přátelském týmu, který spolu drží i mimo práci
- Dog friendly prostředí
- Prostor pro další rozvoj, vzdělávání a kariérní růst
- Až 2 dny home office týdně
- 5 týdnů dovolené + až 5 sick days
- Stravenky, Multisport, příspěvek na penzijní pojištění
- Cafeterie, kde si odměnu vyberete podle sebe
- Slevy na naše produkty, zvýhodněný telefonní tarif, online lékařské poradenství…