Product Specialist
AbbVie
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Úspěšně plnit prodejní plán a všechny aktivity směrovat k tomuto cíli
- Kooperovat na tvorbě lokálních marketingových aktivit s BTL/IFTL nebo BM/SM
- Aplikovat marketingové strategie, přizpůsobit je aktuální lokální situaci po konzultaci s BM
- Rozvíjet a uplatňovat strategicky správné marketingové programy pro zvýšení prodeje produktu
- Komunikovat jako partner s cílovými skupinami zákazníků (lékaři, lékárny, příp. jiní zdrav. pracovníci), rozvíjet vztahy s klíčovými „Opinion Leader“
- Individuální přístup k zákazníkovi
- V průběhu prodejního rozhovoru využívat argumenty na základě medicíny důkazů (Evidence v based Medicíně), klinických studií, vizuálně předávat vhodným použitím aktuálně schválených prezentačních materiálů
- Efektivně reagovat na námitky a otázky, v průběhu návštěvy využívat příležitosti k uzavření dohody
- Denně se připravovat na návštěvy a efektivně je vyhodnocovat
- Zodpovědnost za správnost, aktuálnost a preciznost vedení databází a selekci zákazníků
- Vystupovat a jednat podle etických standardů Abbvie
- Aktivně využívat systém na evidenci denních návštěv a přípravu požadovaných analýz
- Rozšiřovat si vědomosti o produktech účastí na školeních, seminářích a splnit vědomostní standard prověřovaný v průběhu firemních mítinků
- Dokonalá znalost konkurence, aktivní monitorování a referování o strategiích konkurence
- Analýza regionu (prodej, MS)
- Proaktivní přístup k rozvíjení trhu
- Organizace speciálních seminářů a round table (kulatých stolů) k produktu a problematice
- Určit oblasti pro vlastní rozvoj a pracovat s vedením na jeho uskutečnění
- Plnit úkoly podle stanoveného popisu práce
- Plnit čtvrtletní plán prodeje, který je definovaný čtvrtletně v cílové dohodě (Target agreement)
- Udržovat frekvenci návštěv lékařů a lékáren podle důležitosti a potřeby
- Připravovat – posílat denní výkazy návštěv a týdenní plány aktivit
- Aktivně využívat firemní systém na evidenci denních návštěv a přípravu požadovaných analýz
- Organizovat – vést semináře podle produktových priorit a možností rozpočtu
- Vystupovat a jednat v souladu s etickými principy Abbvie, Kodexu a Zákona o zahraniční korupci
- Včas a podle předpisů připravovat vyúčtování služebních výdajů
- Dodržovat čerpání přiděleného rozpočtu
- Systematicky se vzdělávat
- Monitorovat aktivity konkurence a referovat o jejich strategiích na měsíční bázi
- Vědomostně splňovat standart Produktového specialisty – dokonale zvládat produktový profil a terapeutické postupy promotovaných produktů, úspěšně absolvovat testování znalostí v rámci e-learningu a během firemních mítinků