
Inženýr kvality pro zákazníky - automotive
- Ostrava, Moravskoslezský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na dopravu
Příspěvek na brýle nebo kontaktní čočky
Dotované stravování
Zkrácená pracovní doba (37,5 hodiny)
Roční prémie
Příspěvek na rekreaci dětí – 2 500 Kč na dítě/rokNABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Popis pozice: Komunikace se zákazníky a řešení zákaznických reklamací
Správa zákaznických portálů, reporting
Plánování a realizace aktivit v rámci změnového řízení
Příprava a odesílání PPAP dokumentace a zajištění zákaznického schválení
Koordinace zákaznických návštěv a auditů, odpovědnost za jejich úspěšný průběh
Podpora při zavádění nových projektů a technologií
Řešení problémů pomocí metodiky Six Sigma a nástrojů kvality (Ishikawa, 5Why…)
Požadavky: Pro našeho klienta nově hledáme inženýra zákaznické kvality. Pokud máte zkušenosti s kvalitou, rádi komunikujete se zákazníky a chcete pracovat na zajímavých projektech, pošlete nám svůj životopis ještě dnes! :)Min. SŠ vzdělání (ideálně technického směru, VŠ v oblasti řízení kvality výhodou)
Praxe v oboru kvality alespoň 3 roky
Znalost metod a nástrojů kvality: SPC, MSA, FMEA, 8D, PPAP, APQP apod.
Orientace v požadavcích zákazníků a automobilových normách (IATF, ISO, VDA)
Znalost AJ (slovem i písmem)
Velmi dobré prezentační a komunikační dovednosti
Řidičský průkaz sk. B
Dobraprace